Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yo! Bra val, en av de snyggaste Imho.Snowflake
![]()
en sÄ pass fin klocka kan förtjÀna att servas av Spencer Klein.
Den tavlan alltsÄ!Snowflake
![]()
Blir hÀpen varje gÄng jag ser en bild pÄ den. SÄ otroligt vacker. Grattis till ett grymt köp!Nu nÀr jag tÀnker efter skulle ju Sumon vara en fin sommarklocka och SINNkon en fin höstklocka!
Tuna regerarNykomling i Tonfisk-stimmet.
Min nya Seiko SBDX011 (a k a Emperor Tuna) dök upp idag, hemlevererad av UPS.
Efter sedvanlig introduktion och lite nervöst flackande blickar frÄn Quartz-smÄfiskarna stod det ganska klart att vi har en ny ledare i stimmet
Denna 1000m titan-dykare Àr utan tvekan Seikos fetaste. Det Àr onekligen en saftig bit, som ska fÄ gott om handledstid pÄ min spagetti-arm i sommar.
![]()
![]()
HÀrligt! Skaffa nya silikongummit (det som t.ex. sitter pÄ SBDX013). Seiya har: http://www.seiyajapan.com/collections/accessories/products/seiko-silicon-strap-22mm-for-sbdb009Nykomling i Tonfisk-stimmet.
Efter sedvanlig introduktion och lite nervöst flackande blickar frÄn Quartz-smÄfiskarna stod det ganska klart att vi har en ny ledare i stimmet
Denna 1000m titan-dykare Àr utan tvekan Seikos fetaste. Det Àr onekligen en saftig bit, som ska fÄ gott om handledstid pÄ min spagetti-arm i sommar.
![]()
![]()
HÀrligt! Skaffa nya silikongummit (det som t.ex. sitter pÄ SBDX013). Seiya har: http://www.seiyajapan.com/collections/accessories/products/seiko-silicon-strap-22mm-for-sbdb009
DÄ kommer den sitta Ànnu skönare.
Ja just ja, onsdag = "JK" = "Just Kidding".Kanji gör att varje dag Àr spÀnnande
![]()
Den tavlan!Het date pÄ lunchen idag
![]()

Nykomling i Tonfisk-stimmet.
![]()
![]()
Idag fick Deepsea'n göra plats för en lite mindre men ack sÄ trevlig SKX013 som jag köpte av MekMek hÀr pÄ KS. Blir nog en trevlig sommarbeater bland gularapsfÀlt & vita sandstrÀnder..
Haha, förhoppningsvis klarar den ett dopp ocksÄden kan du lÀtt ta en promenad i regnet med![]()
Ăr lite smĂ„tt sugen pĂ„ en sĂ„nhĂ€r...var bestĂ€llde du din ifrĂ„n och vad fick du ge?Droppar in med ny, lite bĂ€ttre, bild. SĂ„hĂ€r fin blev min SARB065 efter att jag satte dit ett Hirsch Liberty-band. Riktigt riktigt nöjd
![]()