• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Chuck

Patek
2-Faktor
Fortfarande grumo pĂ„ armen! 🙂
20210915_153404.jpg
Ser bra ut! Är det safir pĂ„ din variant?
 

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
Tog fram min Sea Urchin för kvÀllen, första "riktiga" klockan. TÀnk nÀr man kunde vara nöjd med en sÄn hÀr som enda klocka..! Gillar den fortfarande, men idag stör jag mig pÄ för liten krona, sports-loggan och halvtaskig lÀnk.
DSC07022-01.jpeg

DSC07037-02.jpeg
 
Senast Àndrad:

Bergets

Panerai
Jag minns inte av vem, men för 1-2 Är sedan köpte jag en MM300 Tonfisk av en pÄ forumet. Han bar vid tillfÀllet en SBDX001 Marinemaster som jag fick kÀnna och klÀmma pÄ.
Jag uttryckte hur jÀkla fina SBDX001 Àr men att de Àr pÄ tok för dyra. varav jag fick ett svar som var/Àr "story of my life."

det var nÄgot i stil med att han tyckte det samma för ett Är sedan, alla börjar med en SKX för runt 3000kr. Svindyrt tycker man dÄ. Man Àr nöjd ett tag men byter sen upp sig. Innan man vet ordet av det sÄ Àr 3000kr ett impulsköp och en summorna man anser Àr ok Àr betydligt höge.

idag köpte jag en MM300 SLA023, ska hÀmta den pÄ mÄndag, Cirkeln Àr sluten

Bild pÄ min underbara SKX013
IMG_2888.JPG
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Jag minns inte av vem, men för 1-2 Är sedan köpte jag en MM300 Tonfisk av en pÄ forumet. Han bar vid tillfÀllet en SBDX001 Marinemaster som jag fick kÀnna och klÀmma pÄ.
Jag uttryckte hur jÀkla fina SBDX001 Àr men att de Àr pÄ tok för dyra. varav jag fick ett svar som var/Àr "story of my life."

det var nÄgot i stil med att han tyckte det samma för ett Är sedan, alla börjar med en SKX för runt 3000kr. Svindyrt tycker man dÄ. Man Àr nöjd ett tag men byter sen upp sig. Innan man vet ordet av det sÄ Àr 3000kr ett impulsköp och en summorna man anser Àr ok Àr betydligt höge.

idag köpte jag en MM300 SLA023, ska hÀmta den pÄ mÄndag, Cirkeln Àr sluten

Bild pÄ min underbara SKX013
IMG_2888.JPG
SÄ det Àr dags att sÀlja sin skx013? StÄr först i kön dÄ. ;)
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Behöver en lÀnk till min nyinköpta (beg) Seiko spd079 med 20mm lugs. NÄgon som vet nÄgot?
Mvh Nicklas

HÀr har du en bra lÀnk frÄn Strapcode.

 

MicSeh

Omega
Har mĂ€rkt att jag har övervĂ€gande vita klockor i min klocksamling. Letar efter nĂ„gon snygg mörk seiko som skulle kunna vĂ€ga upp balansen nĂ„got (tĂ€nker svart, grĂ„tt, mörkblĂ„tt). Har en SARB035a, sĂ„ 033an gĂ„r lite bort för mig. Har ni nĂ„gra goa’ tips? 😊
 
Topp