Ăr Ă€ndlĂ€karna frĂ„n geckota solida? Informationen pĂ„ hemsidan kĂ€nns lite tvetydig dĂ€r.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr Ă€ndlĂ€karna frĂ„n geckota solida? Informationen pĂ„ hemsidan kĂ€nns lite tvetydig dĂ€r.
Nej det Ă€r de inte!Ăr Ă€ndlĂ€karna frĂ„n geckota solida? Informationen pĂ„ hemsidan kĂ€nns lite tvetydig dĂ€r.
Hur kÀnns kvalitén dÀr dÄ? Har tidigare haft problem med att bandstiften lÀtt böjs nÀr de inte har stöd hela vÀgen av en solid ÀndlÀnk.Nej det Àr de inte!
Jag tycker det kÀnns bra, iom att sjÀlva lÀnken Àr solid förmodligen. Har inte blivit böjt Ànnu i alla fall och dÄ har jag krökat en hel del och inte varit vidare försiktig sÄ jag skulle vilja pÄstÄ att det Àr bra kvalitet.Hur kÀnns kvalitén dÀr dÄ? Har tidigare haft problem med att bandstiften lÀtt böjs nÀr de inte har stöd hela vÀgen av en solid ÀndlÀnk.
Okej schysst dÄ kan det ju vara nÄgot att testa. Tack!Jag tycker det kÀnns bra, iom att sjÀlva lÀnken Àr solid förmodligen. Har inte blivit böjt Ànnu i alla fall och dÄ har jag krökat en hel del och inte varit vidare försiktig sÄ jag skulle vilja pÄstÄ att det Àr bra kvalitet.
Okej schysst dÄ kan det ju vara nÄgot att testa. Tack!
Ha, ha. #studentlivJag tycker det kÀnns bra, iom att sjÀlva lÀnken Àr solid förmodligen. Har inte blivit böjt Ànnu i alla fall och dÄ har jag krökat en hel del och inte varit vidare försiktig sÄ jag skulle vilja pÄstÄ att det Àr bra kvalitet.
Ha, ha. #studentliv
Nolle-P nu ju, fast snarare fadder-P för min delHa, ha. #studentliv
Som jag minns nolleperioden frÄn min högskoletid var det faddrarna som drack mest.Nolle-P nu ju, fast snarare fadder-P för min del
LÀmnar det osagt!Som jag minns nolleperioden frÄn min högskoletid var det faddrarna som drack mest.
Hmm rÄkade nog citera del inlÀgg men spelar ingen roll för det gÀllde mer generellt ÀndÄ.Det dÀr med att raka ÀndlÀnkar ser för djÀvligt ut har jag svÄrt att förstÄ. InnebÀr alltsÄ att Mesh ser illa ut ocksÄ? Och lÀderband ocksÄ förmodligen?
SjÀlv tycker jag det Àr helt OK sÄ lÀnge materialen och borstning passar ihop med boetten. Men men, no offence just saying.....
Samma tider som för mig dÄ! FÀlttestat av en annan student, dÄ kÀnner jag mig sÀkerNolle-P nu ju, fast snarare fadder-P för min del
Snyggt! Vart pluggar du?Samma tider som för mig dÄ! FÀlttestat av en annan student, dÄ kÀnner jag mig sÀker
Energi och Miljö pÄ KTH. SjÀlv? KÀnner inte igen fÀrgen pÄ Ovven.Snyggt! Vart pluggar du?
Byggnadsingenjör, Liu!Energi och Miljö pÄ KTH. SjÀlv? KÀnner inte igen fÀrgen pÄ Ovven.
Grön blixt!
Bra fÄngat!Grön blixt!
Idag Äkte den pÄ igen!
Ja, tyvÀrr! Det fick bli sÄ. Har tvÄ andra gröna klockor och problemet blir att underhÄlla flertalet automatiska klockor. Vi fick nÄgra fina mÄnader tillsammans, jag och alpinisten.SÄg att den lÄg pÄ köp och sÀlj. Ska du överge oss?
Annan ref, 013. @Stryd hade en men den Àr redan sÄld tyvÀrr, var man ju sÄklart lite sen pÄ...SÄg bilder pÄ en vit alpinist för ett tag sedan som var ganska lÀcker, nÄgon hÀr som sitter inne pÄ en sÄn? Eller Àr det en annan ref Àn SARB017 förresten?
SÄg bilder pÄ en vit alpinist för ett tag sedan som var ganska lÀcker, nÄgon hÀr som sitter inne pÄ en sÄn? Eller Àr det en annan ref Àn SARB017 förresten?
Annan ref, 013. @Stryd hade en men den Àr redan sÄld tyvÀrr, var man ju sÄklart lite sen pÄ...
Snurrar runt pÄ flera klockor men Äterkommer stÀndigt till alpinisten. Den har nÄgot visst ÀndÄ.