• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

Z199 rekommenderasđŸŸđŸ©¶
IMG_9774.jpeg

Z199 har ingen sÀkerhetsbygel pÄ lÄset eller? Tror det var ett sÄnt jag hade pÄ en sbbn007 som höll pÄ att försvinna ner i medelhavet efter ett hopp frÄn frÄn lite högre höjd nÀr lÄset gick upp. Bytte till ett gummi vid bad efter det Men skön, tunn, flexig lÀnk vad jag minns.
Edit.. Kanske Àr min gamla tonfisk det dÀr? Den var en del i en bytesaffÀr med Yonsson som sÄlde den vidare direkt vad jag minns.

Senast Àndrad:
JĂ€kligt snygg. Och krispigt foto.

Finns det nÄgon USP för den. Kul material etc? Jag har inte svart bÀlte i tunas, sÄ lite nyfiken.
Tack! Spec-mÀssigt Àr den nog exakt som din guldis! USP:en Àr vÀl att det Àr den modernaste "Darth" tonfisken (Svart, 1000m, Quartz alltsÄ) vilket kommer med alla fördelarna som en "ny" klocka gör.

Aha.
Min guldis Àr med automatverk.

Automatarna Àr vÀl lite tjockare och klossigare?
Ah! Sorry, missade den detaljen! Nu nÀr du sÀger det sÄ tror jag inte att det finns en quartz golden tuna i det moderna formatet!

Och ja! Dessa Àr vÀl typ 3mm mindre och 2mm tunnare Àn "Emperor" tonfiskarna. 300m tonfiskarna Àr vÀl Ànnu nÄn mm mindre ocksÄ.

Ah! Sorry, missade den detaljen! Nu nÀr du sÀger det sÄ tror jag inte att det finns en quartz golden tuna i det moderna formatet!

Och ja! Dessa Àr vÀl typ 3mm mindre och 2mm tunnare Àn "Emperor" tonfiskarna. 300m tonfiskarna Àr vÀl Ànnu nÄn mm mindre ocksÄ.

Ja min guldkejsare kÀnns klart biffigast av alla tunas som passerat.

Den Àr bekvÀm pÄ armen, men lÀtt att dÀnga i dörrar och barn etc.

Trillade in en 7549-7010! Den bÀrs faktiskt mÀrkbart nÀttare Àn SBBN045. I behov av ett batteribyte (och sannolikt Àven packningar), tips mottages tacksamt gÀllande vem som kan hjÀlpa mig med det!

Tonfisktrippel i ordningen: 7C46-7009, 7549-7010 och SBBN045
IMG_0111.jpeg

IMG_0113.jpeg

En heads up hÀr om ni skulle rÄka pÄ en fin SBBN025 med serienummer 560014. Hittelön utlovas för tips som leder till att den Äterbördas :)

Under transport med FedEx i Sverige blev min Seiko Tuna 1000m SBBN025 (7C46-0AH0) med serienummer 560014 stulen. Den försvann pÄ stationen i Sturup, Malmö. FedEx Àr helt ovilliga att hjÀlpa och hÀnvisar till att det försvinner flera hundra paket i veckan. De har nu stÀngt Àrendet.

Bild pÄ klockan i frÄga:
IMG_2032.jpeg

IMG_2035.jpeg

IMG_2033.jpeg

En heads up hÀr om ni skulle rÄka pÄ en fin SBBN025 med serienummer 560014. Hittelön utlovas för tips som leder till att den Äterbördas :)

Under transport med FedEx i Sverige blev min Seiko Tuna 1000m SBBN025 (7C46-0AH0) med serienummer 560014 stulen. Den försvann pÄ stationen i Sturup, Malmö. FedEx Àr helt ovilliga att hjÀlpa och hÀnvisar till att det försvinner flera hundra paket i veckan. De har nu stÀngt Àrendet.

Bild pÄ klockan i frÄga:
IMG_2032.jpeg

IMG_2035.jpeg

IMG_2033.jpeg

Fan va trist.

Tillbaka
Topp