Ăven idag Ă„kte 777an pĂ„
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
93:an.Ăven idag Ă„kte 777an pĂ„![]()
Alltid vÀrt att köpa frÄn Uncle tycker jag. Inte billigast men mest prisvÀrt.SRP777:an har tyvÀrr fÄtt avsevÀrt mindre handledstid sedan jag köpte mig en 7548. Idag pÄ chocolate bar frÄn CNS.
![]()
Ăr det vĂ€rt att köpa sig ett âĂ€ktaâ frĂ„n Uncle Seiko tro? Sett att hans band Ă€r i TPU, och mitt GL831 frĂ„n US Ă€r typ det bekvĂ€maste bandet jag haft. Watchwear och andra liknande kör ju FKM, vilket jag upplever vĂ€l sladdrigt (mitt tropic frĂ„n CNS har jag inte mycket till övers för).
Blev erbjuden en som din, fullset med lÀnk i vÀldigt fint skick för 2000kr. Var vÀl ocksÄ ett kompispris ska tillÀggas.Vad Àr en SRPC91K vÀrd idag ungefÀr? Obs. inte till salu men undrar av rent intresse. Min Àr typ 5Är gammal i kanonskick.
Denna alltsÄ:![]()
Den Àr bra trevlig den dÀrGrön kapten har inte varit med pÄ ett tag, men med grön skjorta sÄ kÀnns den obligatorisk (SPB153J1).
![]()
Nope men den Àr fin ÀndÄHar ju bara en klocka att vÀlja pÄ denna mÄnaden. Klassas den hÀr som en del i turtlefamiljen?
Sorry för sent svarâŠHĂ„ller med. Luktar att nĂ„gon skall titta pĂ„ den alt sĂ„ fortsĂ€tter du njuta och justerar den varje morgon. Har en Universal Geneve som drar sig 2-3 min per dag men den bĂ€rs bara pĂ„ sĂ„dant dĂ€r det Ă€r inom felmarginalen![]()