NMO
Basic
FörstÄr det! Har snart en sbgn003 som nog blir standardvalet och dÄ Àr det lÀge att dressa till min sbgx263 sÄ nÄgot liknande det dÀr vore ju perfekt!Vet ej. Hittat bilden pÄ nÀtet och varit besatt av kombon sedan dess.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FörstÄr det! Har snart en sbgn003 som nog blir standardvalet och dÄ Àr det lÀge att dressa till min sbgx263 sÄ nÄgot liknande det dÀr vore ju perfekt!Vet ej. Hittat bilden pÄ nÀtet och varit besatt av kombon sedan dess.
Hojta gÀrna till om du hittar nÄgot liknande band.FörstÄr det! Har snart en sbgn003 som nog blir standardvalet och dÄ Àr det lÀge att dressa till min sbgx263 sÄ nÄgot liknande det dÀr vore ju perfekt!
Absolut, detsammaHojta gÀrna till om du hittar nÄgot liknande band.
Ytterst förstÄeligt!Jo, denna Àr en av favoriterna.
![]()
Kolla pÄ Hirsch Regent i Burgundy. Finns i 19mm och Àr som pÄ bild i alligatorflankHojta gÀrna till om du hittar nÄgot liknande band.
Gratulerar och vÀlkommen. Visst Àr de fina! Din Àr strÄlande!Första GS nu i samlingen
![]()
Tack! Ja verkligen fin finish. Poleringen pÄ index och vidare Àr vÀrldsklass.Gratulerar och vÀlkommen. Visst Àr de fina! Din Àr strÄlande!
Den poppar verkligen pÄ den bilden.SBGN003![]()
Ja urverket tickar hÀrligt. Sen Àr ju finishen svÄrslagen i prisklassenDen poppar verkligen pÄ den bilden.
Idag har jag tvingat pÄ mig en annan klocka istÀllet för SBGN003 som jag haft i sÀkert tvÄ veckor pÄ raken.
Sekunderna tickar sÄ grymt soft pÄ dessa verk.
Jobbig lÀnk.... dessutom 20 mm men det kanske gÄr att klÀmma ihop det lite....Hojta gÀrna till om du hittar nÄgot liknande band.
Snyggt, men jag vill nog gÀrna ha 19mm . Vad tror ni om detta? https://www.etsy.com/se-en/listing/766149155/handmade-alligator-leather-watch-strap?ref=ap-listingJobbig lÀnk.... dessutom 20 mm men det kanske gÄr att klÀmma ihop det lite....
https://www.ebay.de/itm/LEATHER-DEP...hash=item25aede240e:m:mzUhTCjxiZ6D13_lw2qXC0w
Lite annan fÀrg men schysst att det var 19 mm, vÀrt att kolla upp.Snyggt, men jag vill nog gÀrna ha 19mm . Vad tror ni om detta? https://www.etsy.com/se-en/listing/766149155/handmade-alligator-leather-watch-strap?ref=ap-listing
Snor din bild och lÀgger in en frÄga i trÄden de pratar om band.Tror det skulle bli grymt. HÀr Àr en bild pÄ en sbgx263 som jÀmförelse.![]()
Jo, fast det gÀller ju bara varumÀrken som sÀljs pÄ webben, alltsÄ ej GS tyvÀrr.Det kanske Àr fler Àn jag som fÄtt ett trevligt mail ifrÄn vÄran hovleverantör? 15% pÄ hela sortimentet i butik eller online kan vÀl locka till nÄgot stödköp?![]()
Absolut, men samma AD förtjÀnar vÀl ÀndÄ ett litet stödköp?Jo, fast det gÀller ju bara varumÀrken som sÀljs pÄ webben, alltsÄ ej GS tyvÀrr.
SÄklart! TÀnkte bara pÄtala detta dÄ vi ÀndÄ Àr i GS-trÄden nu...Absolut, men samma AD förtjÀnar vÀl ÀndÄ ett litet stödköp?![]()
Det har ju hÀnt, speciellt i samband med att nya modeller kommer, att Àldre rabatteras. Men inte överlag Àr min uppfattning. DÀremot lÀr sÀkert modeller med 9fX3 som ersÀtts med nya 9fX5 sjunka i pris över Äret och under nÀsta. Det skulle förvÄna mig om inte det urverket hamnar i alla kommande kvartsmodeller.Hur Àr det med rabatter pÄ GS? Brukar det gÄ att göra nÄt pÄ priset i butik?
Vilka nÀmnvÀrda skillnader Àr det mellan verken?Det har ju hÀnt, speciellt i samband med att nya modeller kommer, att Àldre rabatteras. Men inte överlag Àr min uppfattning. DÀremot lÀr sÀkert modeller med 9fX3 som ersÀtts med nya 9fX5 sjunka i pris över Äret och under nÀsta. Det skulle förvÄna mig om inte det urverket hamnar i alla kommande kvartsmodeller.
Det nya 9f85 har individuellt stÀllbar timmvisare utan att hacka klockanVilka nÀmnvÀrda skillnader Àr det mellan verken?