• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Jo, denna Àr en av favoriterna.

8F93347B-7A15-4E52-A6DC-DBAE38FBF7C1.jpeg
Ytterst förstÄeligt!

Det kanske Àr fler Àn jag som fÄtt ett trevligt mail ifrÄn vÄran hovleverantör? 15% pÄ hela sortimentet i butik eller online kan vÀl locka till nÄgot stödköp? :)

Hur Àr det med rabatter pÄ GS? Brukar det gÄ att göra nÄt pÄ priset i butik?
Det har ju hÀnt, speciellt i samband med att nya modeller kommer, att Àldre rabatteras. Men inte överlag Àr min uppfattning. DÀremot lÀr sÀkert modeller med 9fX3 som ersÀtts med nya 9fX5 sjunka i pris över Äret och under nÀsta. Det skulle förvÄna mig om inte det urverket hamnar i alla kommande kvartsmodeller.

Det har ju hÀnt, speciellt i samband med att nya modeller kommer, att Àldre rabatteras. Men inte överlag Àr min uppfattning. DÀremot lÀr sÀkert modeller med 9fX3 som ersÀtts med nya 9fX5 sjunka i pris över Äret och under nÀsta. Det skulle förvÄna mig om inte det urverket hamnar i alla kommande kvartsmodeller.
Vilka nÀmnvÀrda skillnader Àr det mellan verken?

Tillbaka
Topp