• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Tack för svar! Vad Àr det som gör att du vet att den Àr fejk?
Allt Àr fel pÄ den.. referensen den jag tror den ska efterlikna Àr AB0110 och ser ut sÄhÀr

IMG_3660.jpeg

A13356 Àr en helt annan klocka

Tack för svar! Vad Àr det som gör att du vet att den Àr fejk?
Allt. Den försöker efterlikna en AB0110 men den Àr sÄ dÄligt gjord att det Àr löjligt. Bezeln har för mycket luft mellan siffrorna och dessa i sig verkar sitta alldeles för lÄngt ut. Sub-dialsen Àr felaktiga samt sitter för nÀra. Datumet har fel typsnitt och sitter för nedsÀnkt och kvadraten pÄ tavlan verkar saknas. Det Àr en extremt dÄlig kopia men tur Àr vÀl det.

AB0110:

1753228957014.jpeg

A13356 Àr en Chronomat Evolution och Àr föregÄngaren till AB0110. I samband med AB0110 började man stoppa in in-house verk dÀrav B01 i referensen.

Är det nĂ„gon som sitter pĂ„ en lĂ€nkbit till en evo A13356 sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna hojta till.
Finns pÄ Blocket.

Har handlat av Peter och skickat ett par hÀrifrÄn dit ocksÄ. Han Àr bra.

Hej,

Jag tittar pÄ att köpa en brietling chronomat.

Har hittat nÄgra pÄ zieteauction som jag antar man kan lita pÄ Àr Àkta. Men tittar Àven pÄ blocket den del.
Hur kan man vara sÀker pÄ att man inte köpet en kopia? Tips?

Till exempel nedan?

NÄgra tips sÄ man inte blir lurad?

Hej,

Jag tittar pÄ att köpa en brietling chronomat.

Har hittat nÄgra pÄ zieteauction som jag antar man kan lita pÄ Àr Àkta. Men tittar Àven pÄ blocket den del.
Hur kan man vara sÀker pÄ att man inte köpet en kopia? Tips?

Till exempel nedan?

NÄgra tips sÄ man inte blir lurad?
Det finns massa trÄdar om att handla sÀkert. AnvÀnd sökfunktionen.

Tillbaka
Topp