• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Bytte till mig den hĂ€r men den var inget för mig, sĂ„ kommer pĂ„ annons under dagen😎
IMG_2618.jpeg

Fast det Àr ingen blackbird som det stÄr i din annons. PÄ dem modellerna stÄr det "Blackbird, Serie Special" pÄ urtavlan och Àr en annan modell av Chronomat familjen. Mattpolerade med röd topp pÄ visarna osv. Se nedan. Det du har Àr en Breitling Chronomat GT med svart urtavla.

609250048_7c8bff10-b1f3-4e6a-a7bb-5d28347dc6be.jpg

Fast det Àr ingen blackbird som det stÄr i din annons. PÄ dem modellerna stÄr det "Blackbird, Serie Special" pÄ urtavlan och Àr en annan modell av Chronomat familjen. Mattpolerade med röd topp pÄ visarna osv. Se nedan. Det du har Àr en Breitling Chronomat GT med svart urtavla.

609250048_7c8bff10-b1f3-4e6a-a7bb-5d28347dc6be.jpg
Du har helt rĂ€tt! Tack för att du rĂ€ttade mig🙏

Det hÀr var inte igÄr.
Dock kul att ta fram den och konstatera att den Àr kvar pÄ sommartid, och gÄr alltjÀmt sÄ gott som rÀtt. Har inte haft den pÄ minst ett Är pÄ mig.
Men idag kom den fram, kunde inte hÄlla mig nÀr @JensBP slÀppte sitt titanspÀnne med tillhörande band. Det Àr inte sÄ ofta som lÀngden pÄ klippta gummiband stÀmmer perfekt, men i detta fall var det nog sÄ ÀndÄ. Vilken röta.

Tack för en trevlig affÀr, @JensBP !

20250817_221312.jpg
20250817_221308.jpg
20250817_221303.jpg

Har ett gummiband sedan tidigare, men det spĂ€nnet Ă€r ju i stĂ„l. Det Ă€r inte riktigt samma sak... 😄

Tillbaka
Topp