Subdials sitter hypertÀtt vilket Àr en dead giveaway. Loggan Àr lite off och efter de tvÄ grejerna slutade jag kolla.Tack för svar! Vad Àr det som gör att du vet att den Àr fejk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Subdials sitter hypertÀtt vilket Àr en dead giveaway. Loggan Àr lite off och efter de tvÄ grejerna slutade jag kolla.Tack för svar! Vad Àr det som gör att du vet att den Àr fejk?
Allt Àr fel pÄ den.. referensen den jag tror den ska efterlikna Àr AB0110 och ser ut sÄhÀrTack för svar! Vad Àr det som gör att du vet att den Àr fejk?
Allt. Den försöker efterlikna en AB0110 men den Àr sÄ dÄligt gjord att det Àr löjligt. Bezeln har för mycket luft mellan siffrorna och dessa i sig verkar sitta alldeles för lÄngt ut. Sub-dialsen Àr felaktiga samt sitter för nÀra. Datumet har fel typsnitt och sitter för nedsÀnkt och kvadraten pÄ tavlan verkar saknas. Det Àr en extremt dÄlig kopia men tur Àr vÀl det.Tack för svar! Vad Àr det som gör att du vet att den Àr fejk?
Finns pĂ„ Blocket.Ăr det nĂ„gon som sitter pĂ„ en lĂ€nkbit till en evo A13356 sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna hojta till.
Tack! Jag skickade till han för 2 dagar sedan utan svar tyvÀrr.Finns pÄ Blocket.
![]()
BREITLING lÀnkbitar stÄl sÀljes i Norrköping | Blocket
700 kr - Klockor - Norrköping - Original BREITLING LÀnkbitar. Bild 2: Till Chronomat PilotlÀnk. Bredd 20 mm. Pris 700kr/st Bild 3: Till Navitimer. Bredd 2...www.blocket.se
Har handlat av Peter och skickat ett par hÀrifrÄn dit ocksÄ. Han Àr bra.
Han svara nu, han skulle kikaFinns pÄ Blocket.
![]()
BREITLING lÀnkbitar stÄl sÀljes i Norrköping | Blocket
700 kr - Klockor - Norrköping - Original BREITLING LÀnkbitar. Bild 2: Till Chronomat PilotlÀnk. Bredd 20 mm. Pris 700kr/st Bild 3: Till Navitimer. Bredd 2...www.blocket.se
Har handlat av Peter och skickat ett par hÀrifrÄn dit ocksÄ. Han Àr bra.
Alla proportioner pÄ denna modellen Àr fejk . Kolla bilder pÄ chronomat ab0110 dÄ ska du se sjÀlv . Colten ör Àkta upp till 16ish krTack för svar! Vad Àr det som gör att du vet att den Àr fejk?
Det finns massa trÄdar om att handla sÀkert. AnvÀnd sökfunktionen.Hej,
Jag tittar pÄ att köpa en brietling chronomat.
Har hittat nÄgra pÄ zieteauction som jag antar man kan lita pÄ Àr Àkta. Men tittar Àven pÄ blocket den del.
Hur kan man vara sÀker pÄ att man inte köpet en kopia? Tips?
Till exempel nedan?
![]()
Breitling Chronomat B13352 â Komplett med box och papper sĂ€ljes i Stockholms stad | Blocket
24950 kr - Klockor - Vasastan, Norrmalm - SÀljer en mycket fin och stilren Breitling Chronomat B13352. Klockan Àr i gott skick och kommer med originallÄda o...www.blocket.se
![]()
Breitling Chronomat B13050 sÀljes i Stockholms stad | Blocket
23000 kr - Klockor - Enskede, Ă rsta, SkarpnĂ€ck - SĂ€ljes: Breitling Chronomat Only watch , EJ CERTIFIKAT Ăkthetsintyg medföljer BlĂ„ tavla med guld subdial...www.blocket.se
![]()
breitling chronomat limited edition 110 year anniversary sÀljes i Stockholms stad | Blocket
24500 kr - Klockor - HĂ€gersten, Liljeholmen - 110 year anniversary (1884-1994), breitling decided to make a limited edition chronomat with champagne dial. D...www.blocket.se
NÄgra tips sÄ man inte blir lurad?