• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Det beror vÀl pÄ intresse, vilka skulle vara önskvÀrda?
Jag menar verkligen att det Àr tunga namn. Mycket mer stjÀrnstatus Àn sÄ behövs vÀl inte.
Personligen Àr jag inte sÄ mycket för influencers överlag men jag gillar bÄde Brad och Charlize som skÄdisar.
 
Du har ju dock uppmÀrksammat den okÀnda piloten, men inte Brad Pitt. SÄ ur marknadsförings synpunkt sÄ Àr de ju inte helt fel ute? ;)
Brad Pitt, okej. Men jag tycker att Breitling sjunker till samma nivĂ„ som de hĂ€r ”grön te”-företagen nĂ€r man marknadsför företaget genom en Instagram profil.
 
Brad Pitt, okej. Men jag tycker att Breitling sjunker till samma nivĂ„ som de hĂ€r ”grön te”-företagen nĂ€r man marknadsför företaget genom en Instagram profil.

De flesta influencers Àr okÀnda frÄn början, men jag tror att synligheten via sociala medier Àr svÄrslagen.
 
Brad Pitt, okej. Men jag tycker att Breitling sjunker till samma nivĂ„ som de hĂ€r ”grön te”-företagen nĂ€r man marknadsför företaget genom en Instagram profil.
kÀnns ju mer Àkta att sponsra en riktig pilot Ä nÀr hon dessutom ser bra ut Àr det ju ett plus!

hellre henne Àn en halvtjock alkad john travollta som man hade innan.

dock Àr jag jÀvligt tveksam till valet av skÄdespelar squad grejen...
dom kÀnns liksom inte Àkta pÄ nÄgot sÀtt...
dom spelar roller och man vet inte direkt vilka dom Àr pÄ riktigt liksom.

breitling kör ju squads med grupper som deras nya reklampelare..
dom har ju tex ett triathlonteam och sponsrar mcteam
 
Aha, jag missuppfattade.
Det hÀr Àr min favorit Breitling ambassadör och stora idol, Wayne Gretzky the great one.
Vet ej om han Àr det fortfarande.
Sen ska vi inte glömma Seinfeld som verkar köra Breitling 24/7 typ.
355C3622-8B72-4FB1-A61B-336CD500008C.jpeg
 
Det hÀr Àr min favorit Breitling ambassadör och stora idol, Wayne Gretzky the great one.
Vet ej om han Àr det fortfarande.
Sen ska vi inte glömma Seinfeld som verkar köra Breitling 24/7 typ.
355C3622-8B72-4FB1-A61B-336CD500008C.jpeg

Gretzky Àr pÄ riktigt. Han har vÀldigt ofta Chronomater och kronografer, helguld, Bentleys och allt möjligt.
Finns till och med en Gretzky Chronomat.
 
Ni fÄr inte glömma Fitz-tjejen. Hon surfar med Aerospace vilket Àr respekt + rÀtt het. Man kan klaga mycket pÄ Breitling, men deras val av ambassadörer Àr inget jag klagar pÄ.
 
Min första Breitling!?
FD3B87C3-909B-4E47-ADFC-746710FD75CA.png
Skitfin , MEN, vill inte lÄta trÄkig men "airforce" alt vissa Limited modeller kan vara svÄrsÄlda pÄ andrahandmarknaden generellt, har vÀl inga statiska underlag pÄ detta men Àr du inte "sÀker att det Àr ditt livs keeper sÄ skulle jag iaf tÀnka vÀldig noga innan köp pÄ liknande modeller ;) obs! Att tanken och Äsikten Àr min egen :)
 
Skitfin , MEN, vill inte lÄta trÄkig men "airforce" alt vissa Limited modeller kan vara svÄrsÄlda pÄ andrahandmarknaden generellt, har vÀl inga statiska underlag pÄ detta men Àr du inte "sÀker att det Àr ditt livs keeper sÄ skulle jag iaf tÀnka vÀldig noga innan köp pÄ liknande modeller ;) obs! Att tanken och Äsikten Àr min egen :)
finns en sanning i det!
har poppat upp riktigt mÄnga oanvÀnda
chronomat 44 frecce tricolori pÄ sistonde pÄ chrono24...
designen Àr enligt mig riktigt cool men tror inte mÄ ga normala vettiga mÀnniskor köper en sÄn till vad breitling kallar fullpris typ 70-80k i butik
9122957_xxl_v1552491505961.jpg


hade den varit lite mindre hade jag nog suktat efter en...

men prismÀssigt hos grÄisarna nu pÄ ca 45 Àr ÀndÄ rÀtt ok mot vad man fÄr kan jag tycka!

helt borstad B01a med star-trek bezel och en.rÀtt unik taveldesign

lÀtt att köpa men svÄr att sÀlja fort
 
finns en sanning i det!
har poppat upp riktigt mÄnga oanvÀnda
chronomat 44 frecce tricolori pÄ sistonde pÄ chrono24...
designen Àr enligt mig riktigt cool men tror inte mÄ ga normala vettiga mÀnniskor köper en sÄn till vad breitling kallar fullpris typ 70-80k i butik
9122957_xxl_v1552491505961.jpg


hade den varit lite mindre hade jag nog suktat efter en...

men prismÀssigt hos grÄisarna nu pÄ ca 45 Àr ÀndÄ rÀtt ok mot vad man fÄr kan jag tycka!

helt borstad B01a med star-trek bezel och en.rÀtt unik taveldesign

lÀtt att köpa men svÄr att sÀlja fort
Klarar inte av fonten pÄ bezeln pÄ dom dÀr, tycker det ser helt skelögt ut. Och nÀr jag vÀl börjat tÀnka pÄ det sÄ Àr det omöjligt att fÄ ur huvet! Annars sÄ...
 
Tillbaka
Topp