• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

vill byta till ett breitling original band pÄ min chronomat gt. Har köpt ett kalvskinslÀder precis med vita sömmar, funderar dock om ett gummi hade varit fetare ! Vad tycks
Screenshot_20200111-191644_Gallery.jpg

Ett stoppat i alligator blir ofta snyggt pÄ kraftigare guldklockor.
 
bÄde ja och nej...
kanske bara Àr ovan vid att se chronomater pÄ andra lÀnkar Àn piloten?!

Àr tveksam men kanska kan Àndra mig
jag gillar dom typiska brattelÀderna för det Àr sÄ jÀkla snyggt!!

Jag tycker det skÀr sig faktiskt. Men Àr du nöjd sÄ ska du givetvis köra! Skit i vad vi sÀger :)

Är det ett breitling mesh du har pĂ„ den? :)
Det Àr ett Squale-mesh jag hade liggande. Inte helt hundra, ska kÀnna lite pÄ det, men om det ska vara pÄ sÄ fÄr det bli polerat. Den blev sÄ oerhört dressad med blÄtt lÀder, och jag vill helst ha lÀnk. Har lagt ut lite krokar efter en tt-pilot.
 
vill byta till ett breitling original band pÄ min chronomat gt. Har köpt ett kalvskinslÀder precis med vita sömmar, funderar dock om ett gummi hade varit fetare ! Vad tycks
Screenshot_20200111-191644_Gallery.jpg
Köp ett gummi och polerat viklÄs. Sen lÀmnar du viklÄset till nÄgon duktig guldsmed som kan plÀtera den med ett tillrÀckligt lager i 18k gult guld.

Eller sÄ köper du ett viklÄs i 18k och fÄr betala mer Àn vad du betalat för klockan. ;)

Jag skulle valt det första.
 
Breitling Chronomat pÄ Chrono24!

Hittar mÄnga begagnade Breitling Chronomat frÄn "Verified dealers", företrÀdesvis frÄn Italien, de ser visserligen rÀtt slitna ut, men det Àr ju trots allt Breitling med patinerad charm, eller Àr det FAKE?

Ju mer jag kollar desto mer osÀker blir jag, hur funkar "Buyers protection" pÄ Chrono24, nÄgon som provat?

Om Verified dealers sÀljer kopior i stor omfattning sÄ kÀnns det ju inte bra alls med Chrono24.

Alla tips mottages tacksamt!
 
Prislappen var vÀl rÀtt saftig med ett listpris pÄ nÀrmare 70 har jag för mig.
jo....priset var det enda problemet men samtidigt sÄ var handlarna rÀtt frikostiga med rabatter

för 2 Är sen kunde man köpa helt nya via grÄisar för ca 35 och jag Ängrar att jag ej köpte en redan dÄ för dom Àr fan bra
 
Tillbaka
Topp