• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

jo....priset var det enda problemet men samtidigt sÄ var handlarna rÀtt frikostiga med rabatter

för 2 Är sen kunde man köpa helt nya via grÄisar för ca 35 och jag Ängrar att jag ej köpte en redan dÄ för dom Àr fan bra
DÄ Àr det bara att logga ut nu dÄ :)
 
Detta Àr nog det bÀsta breitling gjort sedan dom slutade tillverka den normala chronomaten!!
20200112_183801.jpg

Vilken Àr den normala Chronomaten?
 
NĂ€r man sitter och ser pĂ„ den gamla svenska serien Rederiet sĂ„hĂ€r en söndagskvĂ€ll och fĂ„r se 2 Brattar pĂ„ kort tid :) en Tony Sjögren ger sin Ă€lskarinna ”Reidars assistent” samt att han sjĂ€lv har en Ă€ldre Chronomat pĂ„ sig nĂ€r han köper sin Porsche 911 :)
 
Tjena, tÀnkte be om er hjÀlp dÄ jag har dÄlig koll pÄ Breitling!
Min vÀns svÀrfar har nyligen gÄtt bort och efterlÀmnade tvÄ stycken Breitlings. Det finns inga papper eller boxar. Men han antar att dom Àr Àkta (han hade gott om pengar, inte för att det ger nÄgon garanti men men). Han sÀger att dom Àr i bra skick, men ser sÄklart anvÀnda ut. Jag har sjÀlv inte sett dom IRL.

Vad Ă€r detta för modeller? Är dom Ă€kta? Vad kan dom vara vĂ€rda?

Tack pÄ förhand! Hojta ifall ni vill ha andra bilder.
 

Bilagor

  • 5EB8B856-0887-492A-87BB-A52C3969A245.jpeg
    5EB8B856-0887-492A-87BB-A52C3969A245.jpeg
    185.4 KB · Visningar: 4
  • 8139195E-F06D-4DE2-8806-4FEF6FCFA435.jpeg
    8139195E-F06D-4DE2-8806-4FEF6FCFA435.jpeg
    137.9 KB · Visningar: 4
  • 7102E497-19A0-453B-85A2-F1F8F5CA3ABD.jpeg
    7102E497-19A0-453B-85A2-F1F8F5CA3ABD.jpeg
    101.9 KB · Visningar: 4
  • 23A577F6-A0FC-4ED5-BFEB-542F609AFCE2.jpeg
    23A577F6-A0FC-4ED5-BFEB-542F609AFCE2.jpeg
    94.4 KB · Visningar: 3
  • 21A7CFCF-BC75-4544-AEF6-AC30BA2243A4.jpeg
    21A7CFCF-BC75-4544-AEF6-AC30BA2243A4.jpeg
    116.7 KB · Visningar: 2
Tjena, tÀnkte be om er hjÀlp dÄ jag har dÄlig koll pÄ Breitling!
Min vÀns svÀrfar har nyligen gÄtt bort och efterlÀmnade tvÄ stycken Breitlings. Det finns inga papper eller boxar. Men han antar att dom Àr Àkta (han hade gott om pengar, inte för att det ger nÄgon garanti men men). Han sÀger att dom Àr i bra skick, men ser sÄklart anvÀnda ut. Jag har sjÀlv inte sett dom IRL.

Vad Ă€r detta för modeller? Är dom Ă€kta? Vad kan dom vara vĂ€rda?

Tack pÄ förhand! Hojta ifall ni vill ha andra bilder.
Är de dĂ€r Ă€kta sĂ„ slutar jag följa denna trĂ„d.
Eller lite snÀllare, jag Àr övertygad om att de inte Àr det. Ev modellnamn kan jag inte men inget av det jag ser signalerar nÄgot som helst av det Breitling stÄr för.
 
Är de dĂ€r Ă€kta sĂ„ slutar jag följa denna trĂ„d.
Eller lite snÀllare, jag Àr övertygad om att de inte Àr det. Ev modellnamn kan jag inte men inget av det jag ser signalerar nÄgot som helst av det Breitling stÄr för.

Okej, tack! Ifall sÄ Àr fallet sÄ ber jag honom förinta dom!
 
Tjena, tÀnkte be om er hjÀlp dÄ jag har dÄlig koll pÄ Breitling!
Min vÀns svÀrfar har nyligen gÄtt bort och efterlÀmnade tvÄ stycken Breitlings. Det finns inga papper eller boxar. Men han antar att dom Àr Àkta (han hade gott om pengar, inte för att det ger nÄgon garanti men men). Han sÀger att dom Àr i bra skick, men ser sÄklart anvÀnda ut. Jag har sjÀlv inte sett dom IRL.

Vad Ă€r detta för modeller? Är dom Ă€kta? Vad kan dom vara vĂ€rda?

Tack pÄ förhand! Hojta ifall ni vill ha andra bilder.
Uppskattat vÀrde ungefÀr 1 zimbabwe-dollar tyvÀrr.
 
Tjena, tÀnkte be om er hjÀlp dÄ jag har dÄlig koll pÄ Breitling!
Min vÀns svÀrfar har nyligen gÄtt bort och efterlÀmnade tvÄ stycken Breitlings. Det finns inga papper eller boxar. Men han antar att dom Àr Àkta (han hade gott om pengar, inte för att det ger nÄgon garanti men men). Han sÀger att dom Àr i bra skick, men ser sÄklart anvÀnda ut. Jag har sjÀlv inte sett dom IRL.

Vad Ă€r detta för modeller? Är dom Ă€kta? Vad kan dom vara vĂ€rda?

Tack pÄ förhand! Hojta ifall ni vill ha andra bilder.
TyvÀrr 100% fejk pÄ bÄda klockorna.
 
Tillbaka
Topp