• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Funderar nu pÄ att lÄta min Avenger MOP gÄ vidare..

IMG_20190325_145428.jpg
 
Lite grand, men jag har lite svÄrt för prutandet nÀr den redan Àr billigast ;)
nu fÄr du nog gÄ in och Àndra i din annons eftersom du inte Àr billigast world wide lÀngre....

denna Àr snÀppet billigare Àven med moms
33k utan moms
:nailbiting::nailbiting::angel::angel:
https://www.chrono24.se/breitling/-44----mb0111--id14184922.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK

sen har vi denna som ligger pÄ 41k.
dock Àven den frÄn japan.
https://www.chrono24.se/breitling/-...114--id14176462.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK

https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-44-raven-uppdaterad.125359/
 
nu fÄr du nog gÄ in och Àndra i din annons eftersom du inte Àr billigast world wide lÀngre....

denna Àr snÀppet billigare Àven med moms
33k utan moms
:nailbiting::nailbiting::angel::angel:
https://www.chrono24.se/breitling/-44----mb0111--id14184922.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK

sen har vi denna som ligger pÄ 41k.
dock Àven den frÄn japan.
https://www.chrono24.se/breitling/-...114--id14176462.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK

https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-44-raven-uppdaterad.125359/

Man mÄste ju jÀmföra Àpplen och Àpplen? Den första av ovanstÄende kostar ca 47k inkl moms, tull och frakt hemma i sverige, ovanstÄende har ju varken papper eller box ( watch only ) , sÄledes inte fullset , den andra Àr ju 41k + moms och tull och frakt den Àr ju en bit över 55k hemma i Sverige, kom igen nu @Rulle, kom in i gemet ;)
 
Senast Àndrad:
Man mÄste ju jÀmföra Àpplen och Àpplen? Den första av ovanstÄende kostar ca 47k inkl moms, tull och frakt hemma i sverige, ovanstÄende har ju varken papper eller box ( watch only ) , sÄledes inte fullset , den andra Àr ju 41k + moms och tull och frakt den Àr ju en bit över 55k hemma i Sverige, kom igen nu @Rulle, kom in i gemet ;)
jag Àr med i gamet men din annons Àr vÀldigt missvisande med billigast world wide nÀr du faktiakt inte har lögsta priset i vÀrlden pÄ klockan i frÄga!

men visst bumpa du pÄ och sÀg att du Àr billigast world wide Àven om du egentligen bara Àr billigast i sverige:)
 
jag Àr med i gamet men din annons Àr vÀldigt missvisande med billigast world wide nÀr du faktiakt inte har lögsta priset i vÀrlden pÄ klockan i frÄga!

men visst bumpa du pÄ i och sÀg att du Àr billigast world wide!:)

Jag lÀmnar det till ev köpare att bedöma tolkning, har du klockan i Sverige klar för ett pris som Àr över mitt sÄ tycker iaf jag att min Àr billigare men visst jag kan Àndra min annons och köra exkl moms,tull och frakt sÄ Àr den ju faktiskt billigast Àven innan allt runtomkring, tycker faktiskt att det Àr en smÄtt barnslig diskussion men jag tar till mig kritiken och bumpar vidare ;) @Rulle
 
Senast Àndrad:
Jag lÀmnar det till ev köpare att bedöma tolkning, har du klockan i Sverige klar för ett pris som Àr över mitt sÄ tycker iaf jag att min Àr billigare men visst jag kan Àndra min annons och köra exkl moms och frakt sÄ Àr den ju faktiskt billigast Àven innan allt runtomkring, tycker faktiskt att det Àr en smÄtt barnslig diskussion men jag tar till mig kritiken och bumpar vidare ;) @Rulle
Edit: kolla annonsen nu, kÀnns det bÀttre?
 
Jag lÀmnar det till ev köpare att bedöma tolkning, har du klockan i Sverige klar för ett pris som Àr över mitt sÄ tycker iaf jag att min Àr billigare men visst jag kan Àndra min annons och köra exkl moms,tull och frakt sÄ Àr den ju faktiskt billigast Àven innan allt runtomkring, tycker faktiskt att det Àr en smÄtt barnslig diskussion men jag tar till mig kritiken och bumpar vidare ;) @Rulle

SjÀlvklart tÀnker du rÀtt.
 
tjenare gÀnget. Jag gÄr i tankarna pÄ en Aerospace, men jag har som regel att jag vill kunna bada med klockan. nu Àr den förvisso klassad till 100m men utan gÀngad krona.
bör man vara orolig? :p
 
jag Àr med i gamet men din annons Àr vÀldigt missvisande med billigast world wide nÀr du faktiakt inte har lögsta priset i vÀrlden pÄ klockan i frÄga!

men visst bumpa du pÄ och sÀg att du Àr billigast world wide Àven om du egentligen bara Àr billigast i sverige:)
Sluta jiddra nu @Rulle! Köp den istÀllet, jag vet att du vill ;)
 
FIck hem en eftermarknadslÀnk i titan, vad tycker ni? :)
22E14A0A-D1A0-4044-A2C7-CFEF8F8A7B9B.jpeg

Jag sÀger nej pÄ den. Först för att jag aldrig skulle sÀtta en icke original lÀnk pÄ en Breitling. Och för det andra för att den fick hela looken att se billig ut. Jag tror för övrigt du kan hitta rÀtt lÀnk till klockan rÀtt billigt, det Àr en Àldre modell och dem dÀr lÀnkarna drog inte ivÀg som till exempel pilotlÀnken. Kolla Chrono24 sÄ kanske du hittar nÄgot.
 
  • Like
Reactions: Npd
Nej dÄ inte Àr 44 förstora :cigar: :D enligt mej ^^

(Ev för dej dÄ du redan har haft en i 42 men det var ju ett tag sedan eller ?) LOL :p :p ;)

//Simon
har en 41a och det Àr max tycker jag!
fick felaktigt hem en airborbe 44a och den var stooor men visst hade kanske gÄtt men hade nog ej kÀnt mig bekvÀm med en sÄ stor.

finns en svart japan LE som bara Àr 41 som e cool dock har den en lite vÀl utstickande colfibertavla.

men jag Àr jÀvligt nöjd med min nuvarande samling av 14 brattar!
 
har en 41a och det Àr max tycker jag!
fick felaktigt hem en airborbe 44a och den var stooor men visst hade kanske gÄtt men hade nog ej kÀnt mig bekvÀm med en sÄ stor.

finns en svart japan LE som bara Àr 41 som e cool dock har den en lite vÀl utstickande colfibertavla.

men jag Àr jÀvligt nöjd med min nuvarande samling av 14 brattar!

Fin fint med 14 :breitling: upp med nya bilder pÄ dessa :snaphappy: :D

//Simon
 
64A8424F-9471-4EBD-A5A3-4C9C3BD24B48.jpeg

gÄr i sÀljtankar pÄ denna, men vÀldigt kluven gÀllande vÀrdet.

gammal Chronomat med utc och pilotlÀnk (b13047, 81950).
Utc saknar krona samt osÀker funktion.
Klockorna och lÀnken har en del battlescars.
Förövrigt gÄr klockan helt okej :)

vid eventuell försÀljning vad anser ni skulle va ett rimligt pris :)
 
64A8424F-9471-4EBD-A5A3-4C9C3BD24B48.jpeg

gÄr i sÀljtankar pÄ denna, men vÀldigt kluven gÀllande vÀrdet.

gammal Chronomat med utc och pilotlÀnk (b13047, 81950).
Utc saknar krona samt osÀker funktion.
Klockorna och lÀnken har en del battlescars.
Förövrigt gÄr klockan helt okej :)

vid eventuell försÀljning vad anser ni skulle va ett rimligt pris :)
Runt 20 typ?
 
Jag sÀger nej pÄ den. Först för att jag aldrig skulle sÀtta en icke original lÀnk pÄ en Breitling. Och för det andra för att den fick hela looken att se billig ut. Jag tror för övrigt du kan hitta rÀtt lÀnk till klockan rÀtt billigt, det Àr en Àldre modell och dem dÀr lÀnkarna drog inte ivÀg som till exempel pilotlÀnken. Kolla Chrono24 sÄ kanske du hittar nÄgot.
FörstÄr tanken, kommer nog köra den pÄ gummi/canvas mest men kul att kunna dra pÄ en lÀnk nÀr man kÀnner för det.
 
Tillbaka
Topp