skyseeker
Guld
Smaken Ă€r som bakenâŠTrevlig pjĂ€s! (Ej min dock)
Tycker den Àr hemsk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Smaken Ă€r som bakenâŠTrevlig pjĂ€s! (Ej min dock)
Ăr Chronomat B01 42mm en utgĂ„ende modell? Eller Ă€r det bara den gröna det gĂ€ller?Breitling boutique i Solna, Mall of Scandinavia har Black Week denna vecka upp till 20% pĂ„ utgĂ„ende modeller!
Vad Àr core edition? Googlade men hittade inga trÀffar.Endast den gröna, Core edition
Skifta gummina och se vad som hÀnder/hur det kÀnnsVilken skall jag behÄlla? Gillar den röda men har sÀllan rött pÄ mig. Den babyblÄ passar min stil bÀttre men Àr inte lika cool. Eller skall jag försöka byta nÄgon mot den orangea?
Har prövat med ett svart band pÄ den röda. Var rÀtt ok.Skifta gummina och se vad som hÀnder/hur det kÀnns
Pistagen Àr grym. Om du har möjlighet att hitta en bÀttre begagnad sÄ Àr det ju givetvis mer prisvÀrt, sÀg 60-65kVar inne i dag och testade lite klockor i Bergström. Fastnade Ànnu en gÄng pÄ pistaschen.
Vad tycker panelen? Ska man slÄ till?
Gillar den skarpt. Mindre plÄtig och ganska stilren. Tror du dessa gÄr att hitta för dem pengarna? SÀllan man ser dem ute till försÀljningPistagen Àr grym. Om du har möjlighet att hitta en bÀttre begagnad sÄ Àr det ju givetvis mer prisvÀrt, sÀg 60-65k
Tycker du ska sĂ€lja denOm man Ă€ndĂ„ ska behĂ„lla enâŠ
Var inne i dag och testade lite klockor i Bergström. Fastnade Ànnu en gÄng pÄ pistaschen.
Vad tycker panelen? Ska man slÄ till?
Gillar den skarpt. Mindre plÄtig och ganska stilren. Tror du dessa gÄr att hitta för dem pengarna? SÀllan man ser dem ute till försÀljning
Tack snÀllt för tipset. Köper givetvis hellre Àn begagnad som fÄtt ta det största tappet. Den du lÀnkade ser riktigt bra. NÀstan 35-40% tapp mot en ny listad i Sverige.Breitling Premier steel manual winding Kal. B09 Ref. AB0930D31L1P1 | 2405212
BREITLING PREMIER STEEL MANUAL WINDING MEN'S WATCH AB0930D31L1P1 LP: 8300EUR [2405212]www.zeitauktion.com
Bra stÀlle att köpa och sÀlja till. Eller köpa ny i posten ovan som jag missade.
> Vill förts och frÀmst sÀga att sÀljaren utav denna tog fullt ansvar och utan vidare diskussion tog Äter köpet, vill vara tydlig med detta hÀr. Jag lÀgger 0 vÀrdering i om denne visste att den var som den var eller inte <<<