PCB
Guld
1900 har jag hört,,,Vad kostar dom smÄ krÀken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
1900 har jag hört,,,Vad kostar dom smÄ krÀken?
Fifan1900 har jag hört,,,
satt inte törnlÄs pÄ min ,och gÄr inte att sÀtta dit heller dÄ det inte finns nÄgon lÀngsgÄende kanal i Ànden pÄ bandetDet sitter ju pÄ törnlÄs pÄ dessa ju Inte viklÄs
Men behöver inte 2 lÄset Àr ju bara flytta över
B01 svarta i gummi/typ kostar ca 1700 Kr Bandet
(Tror det Àr samma pris pÄ den gröna)
Men blacksteeal lÄset Àr dyrare dÄ den har pvc behandling
Den i rent guld (viklÄs) kostar 120000 Kr
//Simon
plus 7 för svart viklÄs
Du visar ett viklÄs till gummin. PÄ den klockan Jerico visar sitter ett viklÄs till vanliga band. Detta:JassÄ dÄ ser den inte ur som den jag har i alla fall För jag kan inte platta till men pÄ det sÀttet hur jag en försöker
//Simon
Yupp sÄhÀr ser de ut , helt bedrövlig komfort med det lÄset/bandetDu visar ett viklÄs till gummin. PÄ den klockan Jerico visar sitter ett viklÄs till vanliga band. Detta:
![]()
Edit: alltsÄ inte vanliga som i de banden till törnlÄs utan kalv, military, kroko till dessa viklÄs.![]()
Vissa verkar Àlska dessa lÄs. Jag ogillar dem starkt. Beror vÀl pÄ handled antar jag?Yupp sÄhÀr ser de ut , helt bedrövlig komfort med det lÄset/bandet
![]()
Du visar ett viklÄs till gummin. PÄ den klockan Jerico visar sitter ett viklÄs till vanliga band. Detta:
![]()
Tillade en teori,,,Vissa verkar Àlska dessa lÄs. Jag ogillar dem starkt. Beror vÀl pÄ handled antar jag?
Jag har haft nÄgra sÄdana lÄs, som icke-blacksteel, och det jag stör mig pÄ Àr "kroken" som Àter handleden + utseendemÀssiga böjen pÄ bandet som blir vid lÄset pÄ klockan sex-sidan.Tillade en teori,,,
otroligt ,vilket fynd!Ingen som ska slÄ till pÄ denna "SuperOcean Chronoma", har ju legat ett bra tag nu?!
![]()
http://www.uretvintage.se/breitling-chronoma-pv-300613.html
Billigt och bra döpt. Not.Ingen som ska slÄ till pÄ denna "SuperOcean Chronoma", har ju legat ett bra tag nu?!
![]()
jodu , och i nyare BS utförande, kan du ju tÀnka att"Àter" fÄr en helt ny innebördJag har haft nÄgra sÄdana lÄs, som icke-blacksteel, och det jag stör mig pÄ Àr "kroken" som Àter handleden + utseendemÀssiga böjen pÄ bandet som blir vid lÄset pÄ klockan sex-sidan.
Och reffen Àr ju en 44mm chronomat evolution. Allt Àr verkligen fel i den annonsen. En mix av text frÄn evolution och superocean, dÀr bilden rÄkat bli superocean och priset evolution. Bra jobbat!Ingen som ska slÄ till pÄ denna "SuperOcean Chronoma", har ju legat ett bra tag nu?!
![]()
Kan jag absolut tÀnka mig. Usch.jodu , och i nyare BS utförande, kan du ju tÀnka att"Àter" fÄr en helt ny innebörd
Det jag menar Àr att jag har köpt ett vanligt i stÄl till min hÀmnare. Skulle jag köpa en svart klocka och ha gummi med viklÄs pÄ den sÄ skulle jag vilja ha ett svart viklÄs. Ergo tvÄ viklÄs![]()
NÄgon i denna fenomenala trÄd som kan bjuda pÄ en handledsfoto av Colt Skyracer? -Den har fÄngat mitt intresse.
Jag bytte till nytt mesh pĂ„ min Breitling Colt tidigare i veckan. Ăr lite osĂ€ker pĂ„ resultatet. Snygg 1900-tals retrolook? Eller överdrivet mycket stĂ„l-bling-bling? Ă sikter?
![]()
![]()
Hahaha asgHan snackade om tvÄtons Tag Heuer frÄn 2002 med Link-lÀnken.![]()
SÀlj det till @Simpatico han behöver ett sÄdantNÀ @PCB din blackstÄl Àr tvÀrfet. Men den saknar ett viklÄs med gummi. DÄ kommer du kÀnna flÀrden och ÄtrÄheten komma krypandes. Och du vet vem som har ett sÄnt lÄs över...![]()
Det fattade alla utom Simon... Sen förstod ingen Simons inlÀgg. #somvanligtDet jag menar Àr att jag har köpt ett vanligt i stÄl till min hÀmnare. Skulle jag köpa en svart klocka och ha gummi med viklÄs pÄ den sÄ skulle jag vilja ha ett svart viklÄs. Ergo tvÄ viklÄs![]()
Lite skillnad i vÀdret mot hÀr