A little ray of sunshine!Lite skillnad i vÀdret mot hÀr
Tur man har en egen sol pÄ armen.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
A little ray of sunshine!Lite skillnad i vÀdret mot hÀr
Tur man har en egen sol pÄ armen.
![]()
Det var vÀl inget, ett sÄnt dÀr gummi med dubbla fÀrger (svart & gult, twinpro) kostar typ 3800kr för enbart gummit.
FifanDet var vÀl inget, ett sÄnt dÀr gummi med dubbla fÀrger (svart & gult, twinpro) kostar typ 3800kr för enbart gummit.![]()
Àr svart/gult dyrare ,,eller har jag fÄtt 1900 om bakfoten gÀllande militarygummit?Det var vÀl inget, ett sÄnt dÀr gummi med dubbla fÀrger (svart & gult, twinpro) kostar typ 3800kr för enbart gummit.![]()
Det fattade alla utom Simon... Sen förstod ingen Simons inlÀgg. #somvanligt
Det enda klockbandet nÄgonsin som jag velat ha men inte köpt pga vansinnespris.
Àr svart/gult dyrare ,,eller har jag fÄtt 1900 om bakfoten gÀllande militarygummit?
aha,fan nu fick man ju det pÄ huvet! ,,hade varit nice till gulingenSvart/gult Àr dubbla priset mot de andra.
Dixie, anti-pk, rak som en fura ,,,,,GillartDet fattade alla utom Simon... Sen förstod ingen Simons inlÀgg. #somvanligt
Fy satan. VÀrldens bÀsta strap att ha pÄ derby! #Gnaget![]()
Svart/gult Àr dubbla priset mot de andra.
Synd, för det Àr vÀldans snyggt.
Derby Gnaget, Àr det en ny modell?Fy satan. VÀrldens bÀsta strap att ha pÄ derby! #Gnaget
Fy satan. VÀrldens bÀsta strap att ha pÄ derby! #Gnaget
Skulle dom slÀppa ett viklÄs med Gnaget logga sÄ... #takeallmymoneyDerby Gnaget, Àr det en ny modell?![]()
detta strap hade jag valt ,om jag var tvungen att glo pÄ stockholmsderbyn......
![]()
störtmysigt,BÀsta som finns ju
![]()
![]()
Typiskt gÄrdarestörtmysigt,
,sÄ det Àr fotboll de pysslar med i mellanöstern?!
,,,,helt massuppfittat det
![]()
de dÀr avgör du sjÀlv,,men jag tycker inte den ser jÀttestor ut pÄ dej.![]()
Testade en Super ave... II,
Ăr det nĂ„t att ha eller Ă€r den för stor med sina 48mm.![]()
![]()
Tycker du fixar den storleken. Cool klocka![]()
Ingen som ska slÄ till pÄ denna "SuperOcean Chronoma", har ju legat ett bra tag nu?!
![]()
http://www.uretvintage.se/breitling-chronoma-pv-300613.html
Tack för det garvet!!!detta strap hade jag valt ,om jag var tvungen att glo pÄ stockholmsderbyn......
![]()
Tycker 38mm gÄr fetbort, kolla 73380 istÀllet ,41mm passar stilen pÄ klocka bÀttre imhoVad sÀger experterna om denna? Gillar att dessa (till skillnad frÄn nuvarande colt quartz har applicerad logo samt ankaret pÄ kronograf-sekundvisaren). Ser den ok ut och bedömer ni att det Àr ett bra köp?
http://www.chrono24.se/breitling/co...mit-stahlband--papiere----2005--id5848695.htm
![]()
Hur gammal Àr den?Om man lÀmnar in sin Bratte pÄ service. Kan de göra nÄgot Ät lumen eller Àr det tavelbyte som gÀller?
Bara sÄ du vet sÄ har den inte bra lumen ens som ny... tillrÀckligt bra, men inte SeikobraOm man lÀmnar in sin Bratte pÄ service. Kan de göra nÄgot Ät lumen eller Àr det tavelbyte som gÀller?