Cryssarn
Guld
Ăr det för eller mot polering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det för eller mot polering
Svart med Breitling texten. Har redan ett ocean sedan innan med törnlÄs. Men de vanliga kostar inte sÄ mycket sÄ kommer vÀl klicka hem ett blÄtt ocean till nÀsta mÄnad tÀnker jag. Det gröna military funderade jag pÄ men tycker 1600 blev för mycket den hÀr mÄnaden med tanke pÄ vad de tar för viklÄset.Vilket gummi blev det?
Svart med Breitling texten. Har redan ett ocean sedan innan med törnlÄs. Men de vanliga kostar inte sÄ mycket sÄ kommer vÀl klicka hem ett blÄtt ocean till nÀsta mÄnad tÀnker jag. Det gröna military funderade jag pÄ men tycker 1600 blev för mycket den hÀr mÄnaden med tanke pÄ vad de tar för viklÄset.
TÀnkte inte pÄ den detaljen Àrligt talatHelt enig den kÀnns riktigt smidig!
Upplevde du att ringarna/strukturen blir mer tydlig pÄ den blÄ tavlan? PÄ den svarta framkommer de knappt upplevde jag iaf i butikens ljus...
Vad tycker ni om detta bandet med viklÄset?
Funderar pÄ kanske slÄ till...
Ăr det nĂ„got att ha till Navitimer ?
https://klocksnack.se/threads/nu-27...lligator-croc-armband-med-viklÄs-22-20.79281/
FrÄgar du @JensBP och @PCB sÄ hatar dom det dÀr lÄset. Det gör ont i deras kÀnsliga handleder. Jag tycker att det fungerar bra. Dock kan man köpa ett noname för en tusing med lÀder och allt om man vill testa. Fördelen med dessa lÄs Àr att man kan stÀlla det steglöst. Dock tycker jag att sömmarna ser lite skabbiga ut, som det ofta gör pÄ Breitlings lite Àldre band.
JÀvla vad snyggt! Ser ut att vara grym kvalité !SÄdÀr ja. Ordningen ÄterstÀlld.
![]()
Förutom att , borstat Àr godast !SÄdÀr ja. Ordningen ÄterstÀlld.
![]()
Till er som inte har prövat gummi med viklÄs. Ni missar nÄgot.
![]()
Hmm okej lite delade Äsikter dÄ, jag har testat mÄnga viklÄs som fungerat bra för mig, men att köpa ett noname för en 1k kÀnns lite onödigt. Kanske lika bra att slÄ till och chansa? I vÀrsta fall fÄr jag ge det till farsan som ocksÄ kör Breitling.
HÄller med dig om sömmarna, det Àr dom som fÄr mig att tveka mest! Men viklÄset i sig Àr vÀrt mer Àn vad han vill ha för hela kittet. Man kan vÀl köra pÄ Breitlings kanvas band pÄ det viklÄset?
Kör!Kanske man ska dra pÄ det lilla gummit pÄ StÄlfisken?
Edit: ingen sexuell anspelning.
Hmm okej lite delade Äsikter dÄ, jag har testat mÄnga viklÄs som fungerat bra för mig, men att köpa ett noname för en 1k kÀnns lite onödigt. Kanske lika bra att slÄ till och chansa? I vÀrsta fall fÄr jag ge det till farsan som ocksÄ kör Breitling.
HÄller med dig om sömmarna, det Àr dom som fÄr mig att tveka mest! Men viklÄset i sig Àr vÀrt mer Àn vad han vill ha för hela kittet. Man kan vÀl köra pÄ Breitlings kanvas band pÄ det viklÄset?
Fast ett noname lÄs och lÀder Àr vÀl inte horribelt för en tusing?
Riktigt snyggt!SÄdÀr ja. Ordningen ÄterstÀlld.
![]()
VÀnta tills Basel 2017, de lÀr ju lansera nya urverket i alla kvartskronografer.Har ej inhandlat den Ànnu.
Jag provade Colt Chronograph nÀr jag var i Grekland för nÄgon vecka sedan.
Dom hade alla 3 fÀrgerna inne i butiken och den som jag gillade mest var den svarta.
Annars Àr blÄ min favoritfÀrg.
Tycker den satt riktigt bra trots sina 44 mm som jag annars kan uppleva som stort för min handled.
Delen under spÀnnet trycker mot undersidan av handleden, kass lösning. ViklÄset dÀremot Àr underbart pÄ alla sÀtt.Hmm okej lite delade Äsikter dÄ, jag har testat mÄnga viklÄs som fungerat bra för mig, men att köpa ett noname för en 1k kÀnns lite onödigt. Kanske lika bra att slÄ till och chansa? I vÀrsta fall fÄr jag ge det till farsan som ocksÄ kör Breitling.
Intressant! Har du koll pÄ vad skillnaden Àr jÀmförelsevis med det gamla urverket ?VÀnta tills Basel 2017, de lÀr ju lansera nya urverket i alla kvartskronografer.
Delen under spÀnnet trycker mot undersidan av handleden, kass lösning. ViklÄset dÀremot Àr underbart pÄ alla sÀtt.
StÄr pÄ hemsidan, det nya Àr in house, bÀttre layout.Intressant! Har du koll pÄ vad skillnaden Àr jÀmförelsevis med det gamla urverket ?
Tycker det Àr sÄ kul ,att Breitling fortsÀtter utveckla quartzverkenStÄr pÄ hemsidan, det nya Àr in house, bÀttre layout.
Extremt kul!Tycker det Àr sÄ kul ,att Breitling fortsÀtter utveckla quartzverken
VÀlkommen till Breitling familjen!Ska bli intressant att testa nu nÀr det Àr sÄ delade meningar kring spÀnnethoppas att jag gillar det bara
.
Tack för allas svar!
Denna trÄden mÄste vara en av dom bÀsta pÄ forumet alltsÄ! Tips och svar frÄn alla hÄll och kanter snabbt! Som det ska vara![]()
Ja. Men tycker det kÀnns lite lÀskigt över tid med service.Extremt kul!
Ăr vĂ€l skit samma, om 30 Ă„r har man nog andra bekymmer.Ja. Men tycker det kĂ€nns lite lĂ€skigt över tid med service.
Edit. Med det menar jag en tillverkares förmÄga att reparera och serva Àldre quartzur