• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

TÀnkte inte pÄ den detaljen Àrligt talat :rolleyes:

Tog en kik pÄ NK idag (lika kass service som vanligt, inte en jÀvel som ens frÄgade om jag behövde hjÀlp med nÄgot) och kunde konstatera att linjerna in fact framgÄr tydligare pÄ den blÄ Àn den svarta.

Har fÄtt erbjudande om att köpa en annan klocka, mÄste dÄ lÀmna denna.
Är nĂ„n intresserad?
Superocean 44.
IMG_1370.JPG

Uttagen september i Tyskland.

Bara testat det svarta till aerospace nightmission , det svarta spÀnnet Àr mer rufft i finishen Àn dom polerade, det ihop med det styva/tjocka bruna kanvaset var en katastrof komfortmÀssigt
Tror nog polerat/ lÀder Àr helt ok ,@JensBP har en vÀldigt kÀnslig innerstadshudtyp:D
P off w_nker... :) HÄrd som stÄl.

• Like
Reactions: PCB
Det var vÀl mer Àldre kvartsare som inte finns delar till? DÄ kunde man fÄ köpa en budget-special-aerospace avantage med lite fulare/enklare index till ett alldeles för högt pris. Oli hade en sÄn.
Vet vÀl inte jag, konstig diskussion detta.
Man ska inte jÀmföra Àldre icke servicebara urverk med nyare servicebara HAQ-verk.

Vet vÀl inte jag, konstig diskussion detta.
Man ska inte jÀmföra Àldre icke servicebara urverk med nyare servicebara HAQ-verk.
Haha, jag svarade dig vad som gÀllde med ett frÄgetecken för att jag inte Àr sÀker pÄ att det bara var för Àldre, typ Pluton etc. Men det tror jag. Utbytesverk till alla Aerospace lÀr finnas.

B60 Àr ju i titan. Har ingen aning om framtida pris pÄ modeller som eventuellt kommer lanseras. :)
Sorry fick för mig att b60 var beteckningen pÄ urverket, inte en modell.
NÀ det förstÄr jag att du inte vet men man kan ju gissa en liknande utveckling som nÀr man lanserar ett in house mekaniskt verk, dÄ gÄr priset ofta upp.

Sorry fick för mig att b60 var beteckningen pÄ urverket, inte en modell.
NÀ det förstÄr jag att du inte vet men man kan ju gissa en liknande utveckling som nÀr man lanserar ett in house mekaniskt verk, dÄ gÄr priset ofta upp.
Inhouse brukar ju betyda att priset gÄr upp men med tanke pÄ Breitlings pris-strategi pÄ sistone sÄ ska man nog inte vara sÀker pÄ det. Oavsett sÄ ger det nya urverket myclet bÀttre balans till tavlan, utgÄr ifrÄn att de kommer gÄ att serva de kommande 30 Ären.

Inhouse brukar ju betyda att priset gÄr upp men med tanke pÄ Breitlings pris-strategi pÄ sistone sÄ ska man nog inte vara sÀker pÄ det. Oavsett sÄ ger det nya urverket myclet bÀttre balans till tavlan, utgÄr ifrÄn att de kommer gÄ att serva de kommande 30 Ären.

Blir intressant att se!

Idag testade jag en Seawolf, vetefan om kvarts Àr rÀtt vÀg att gÄ :D den flÀskiga vargen gjorde ett jÀvla intryck pÄ handleden hehe

Tillbaka
Topp