Ja! Och vi var sÀrskilt glada för de bilderna frÄn festen... motorcykelhjÀlmar och den biten.Bra, jag vill minnas att jag fick roliga presenter. Hoppas att det fortsÀtter 2018![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja! Och vi var sÀrskilt glada för de bilderna frÄn festen... motorcykelhjÀlmar och den biten.Bra, jag vill minnas att jag fick roliga presenter. Hoppas att det fortsÀtter 2018![]()
"eller tror du HAN hade", du missade ett ord dÀr.![]()
Ingen aningTror du att Yonsson hade rÀttat ett fel eller tror du hade lÄtit det passera?![]()
FYI:
Vi Àr nu blott 21 sidor bakom Paneraifascistas-trÄden. Jag rÀknar kallt med att vi Àr om innan nyÄr, helst tidigare.![]()
Jag och Petta kan ha en sedvanlig battle nÄgon helgnatt sÄ Àr vi om.Vi fÄr ta en whisky nÄgon natt och hÀlla lite bensin pÄ @PCB sÄ Àr vi hemma.
I helgen drar jag pÄ ett nato pÀ nÄn bratte. Jag tror t.o.m jag har ett blÄgult nato nÄgonstans. Sen Àr kriget igÄng. Eller @PCB ??Jag och Petta kan ha en sedvanlig battle nÄgon helgnatt sÄ Àr vi om.Och du med sÄklart
![]()
I helgen drar jag pÄ ett nato pÀ nÄn bratte. Jag tror t.o.m jag har ett blÄgult nato nÄgonstans. Sen Àr kriget igÄng. Eller @PCB ??![]()
Ăr ju avhoppare frĂ„n Panerai trĂ„den sĂ„ fĂ„r vĂ€l bidra lite för mitt nya âlagâ![]()
Bara bilder? Har du inte sett filmen?Ja! Och vi var sÀrskilt glada för de bilderna frÄn festen... motorcykelhjÀlmar och den biten.
Wtf! Sharing is caring!Bara bilder? Har du inte sett filmen?![]()
Hehe, pÄ grÀnsen till NSFW sÄ borde nog PMa.Wtf! Sharing is caring!
SÄg den pÄ instagram tidigare idag. Ser asgrym ut.
Riktigt bra faktiskt. HĂ„ller pĂ„ och letar kompis till hĂ€mnaren. NĂ„got som Ă€r mindre och lite tunnare. Lutat mycket Ă„t Aerospace men det dĂ€r Ă€r en kandidat. Ălskade min gamla Avenger GMT
Inte sugen pĂ„ B60?Riktigt bra faktiskt. HĂ„ller pĂ„ och letar kompis till hĂ€mnaren. NĂ„got som Ă€r mindre och lite tunnare. Lutat mycket Ă„t Aerospace men det dĂ€r Ă€r en kandidat. Ălskade min gamla Avenger GMT
Jo. Den har snurrat lite i skallen pÄ mig.Inte sugen pÄ B60?![]()
Den övre ser knas ut nu nÀr man ser hur bra det kan se ut.Jo. Den har snurrat lite i skallen pÄ mig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow. Svart klocka med blÄtt gummi. De har fattat.Jo. Den har snurrat lite i skallen pÄ mig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt snygg pÄ kanvasJo. Den har snurrat lite i skallen pÄ mig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Den leder ligan just nu faktiskt.Den med blÄ tavla och blÄtt gummi va riktigt vass!
Kan man lugnt sÀga! Den rörde om mina planer pÄ nÀsta klocka! Har inget i den stilen sÄ den ligger högst upp pÄ listan helt plötsligt!Ja. Den leder ligan just nu faktiskt.
Bra dÀr bara fortsÀtta nattetid era fyllonFYI:
Vi Àr nu blott 21 sidor bakom Paneraifascistas-trÄden. Jag rÀknar kallt med att vi Àr om innan nyÄr, helst tidigare.![]()
Snygg kombo!Hadley-Roma Cordura!
Tack för tipset, gillar bandet skarpt!
Nu Àr det bara spÀnnet, Diver Pro III och viklÄset kvar
![]()
![]()
Ja. Tavlan ser sÀrskilt intressant ut. Kommer inte ihÄg vad sjÀlva mönstret heter dock.Well fuck me running
Helvete vad bra!!!