Bas
Diamant
TackSnygg kombo!
Aerospacen med vit tavla Àr inte heller dum. Har alltid gillat aero med mörka tavlor men vettetusan om jag inte börjar tÀnka om...
Jag e sjukt nöjd som sagt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TackSnygg kombo!
Aerospacen med vit tavla Àr inte heller dum. Har alltid gillat aero med mörka tavlor men vettetusan om jag inte börjar tÀnka om...
Man kan inte vara annat Àn sjukt nöjd med en Aerospace, speciellt den generationen.Tack
Jag e sjukt nöjd som sagt!
Har lÀnge övervÀgt skaffa vÀggklocka, den dÀr var magisk! Ser ut att ha crazy mycket lumeDen skulle man haft pÄ vÀggen hemma
![]()
Jag tĂ€nker mer gyros, aningen sliskigare sĂ„s.Ălskar min kebabklocka
![]()
Krig Àr dyrt!Krigar pÄ med min 44mm Colt. Denna modell skall enligt Breitling sjÀlva vara framtaget för militÀrt bruk som infanteriklocka vill jag minnas. Vet inte hur mycket av det som Àr marknadsföringsknep, vore rÀtt kostsamt att utrusta en armé med varsin Colt![]()
![]()
Njaaa, Àr tveksam till den vanliga ocksÄ men den dÀr ser ju riktigt plastig ut
Krigar pÄ med min 44mm Colt. Denna modell skall enligt Breitling sjÀlva vara framtaget för militÀrt bruk som infanteriklocka vill jag minnas. Vet inte hur mycket av det som Àr marknadsföringsknep, vore rÀtt kostsamt att utrusta en armé med varsin Colt![]()
![]()
OK, intressant. Det finns ett gÀng Àldre 37mm Colt quartzare pÄ Chrono24 för runt 5-6K, kanske inte en hit designmÀssigt dock, ser rÀtt plastiga ut. Utan Breitling logga dock för den som vill flyga under radarn!Jag har aldrig haft nÄgon sjÀlv, men de dÀr tidigare Colt var ganska enkla quartzklockor (dvs ngt helt annat Àn din). Ofta i pvd. Har inte följt dem i detalj men de Àr nog inte sÄ ovanliga eller dyra pÄ tex Ebay.
Den Àr jÀvligt bra.Krigar pÄ med min 44mm Colt. Denna modell skall enligt Breitling sjÀlva vara framtaget för militÀrt bruk som infanteriklocka vill jag minnas. Vet inte hur mycket av det som Àr marknadsföringsknep, vore rÀtt kostsamt att utrusta en armé med varsin Colt![]()
![]()
Tackar! Korrekt pÄ ref. A17388. Inhandlad ny hos AD för lite över tvÄ Är sedan nu. Köpte enbart pÄ gummi och skippade lÀnk, skulle bli för "maffigt" pÄ mina handleder med högpolerad lÀnk, svart gummi tonar ned storleken nÄgotDen Àr jÀvligt bra.
HÀr du lÀnk till?
Köpt ny? Ref? A1738811?
Helt rÀtt !glansiga alibababand flyger inte.![]()
Hej vÀnner
Jag skulle ha ett svart corduraband frÄn Hadley-Roma men dessa Àr tillfÀlligt slut hos Weston watchstraps. Jag köpte dÀrför ett annat men det flyger inte dÄ det smalnar av för mycket. Klockan krÀver ett rejÀlare band.
Ăr det nĂ„gon av herrarna hĂ€r som har ett svart 22mm corduraband frĂ„n Hadley-Roma att sĂ€lja?
Fridens liljor
Mer bilder pÄ den tack!Airborne! Oops fel datum instÀllt idag.
![]()
LÄg belysning men det fÄr dugaMer bilder pÄ den tack!
41mm va? Gillar den dÀr mycket!LÄg belysning men det fÄr duga
![]()
![]()
![]()
![]()
Har inget att sÀlja men Holbens har.![]()
Hej vÀnner
Jag skulle ha ett svart corduraband frÄn Hadley-Roma men dessa Àr tillfÀlligt slut hos Weston watchstraps. Jag köpte dÀrför ett annat men det flyger inte dÄ det smalnar av för mycket. Klockan krÀver ett rejÀlare band.
Ăr det nĂ„gon av herrarna hĂ€r som har ett svart 22mm corduraband frĂ„n Hadley-Roma att sĂ€lja?
Fridens liljor
StÀmmer bra att det Àr 41.41mm va? Gillar den dÀr mycket!
TyvÀrr slut Àven dÀr.Har inget att sÀlja men Holbens har.
http://www.holbensfinewatchbands.com/hadley-roma-ms850-cordura-black/
Ăr du en italiensk begklockhandlare sĂ„ kör pĂ„ för fulla muggar, gĂ„ lös totalt med duken, blankt Ă€r bra och form Ă€r strunt! Men, om du tillhör övriga vĂ€rlden och inte Ă€r en italiensk begklockhandlare sĂ„ gör du bĂ€st i att kasta duken i blĂ„ skĂ„pet (havet)...Att anvĂ€nda cape cod pĂ„ skorstenen pĂ„ en A17380 kanske inte Ă€r den bĂ€sta idĂ©n? Jag har fortfarande inte bestĂ€mt mig angĂ„ende poleringen och lekte med tanken pĂ„ att anvĂ€nda cape vid istĂ€llet![]()
Blir sÄ ledsen av att se en sÄ fin klocka pÄ sÄ trist band. PMa mig. Jag har grejer liggandes.![]()
Hej vÀnner
Fridens liljor
Snyggt!Dagens inköp
![]()
HÀr Àr mitt frÄn fleabay som landade i dag.Dagens inköp
![]()