• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Tror det var en missupfattning gÀllande törnlÄsen till gummi. Har köpt ett vanligt törnlÄs efter det sÄ det Àr nog inga problem.

Jag frÄgade min nÀrmaste AD om att fÄ köpa lösa lÄs men de sÄlde bara komplett. Det Àr vÀl lite olika dÄ förstÄs. Men jag vet att det har dykt upptveksamheter tidigare.

Tjena, ny hÀr omkring och köpte min första breitling nyligen, en Navitimer Jupiter Pilot. Fint skick förutom yttre ringen som Àr vÀldigt skavd, sÄ jag Àr ute efter att köpa en ny ring. NÄgon som har lite tips för en nybörjare?

Jag frÄgade min nÀrmaste AD om att fÄ köpa lösa lÄs men de sÄlde bara komplett. Det Àr vÀl lite olika dÄ förstÄs. Men jag vet att det har dykt upptveksamheter tidigare.
Tror det blir ĂŒberdyrt och den lĂ€r behövas skickas till moderlandet. Tveksamt om tpn har delar till sĂ„ gamla kvartsare, och om de har sĂ„ rĂ€kna med mĂ„nga jobbiga tusenlappar.
SlÀng upp en bild! Att sÀtta pÄ en ny bezel pÄ en gammal vintage kan förstöra hela kÀnslan imo.

FÄtt hem lite Breitling tillbehör nu :)
IMG_2089.JPG

IMG_2083.JPG

IMG_2087.JPG

tycker dom nya törnlÄsgummina Àr för lÄnga ,,verkar vara gjorda för jÀttar

Testade precis, och du har helt rÀtt, fyfan va lÄnga dom Àr!! Passar pÄ sista hÄlet, dÄ sitter det tajt, sÄ nÀst sista hÄlet Àr okej

Senast Àndrad:
ett brunt hirsch Liberty hade suttit smÀck pÄ din vita,,,dom Àr det rÀtt okej pris pÄ

Ja med tanke pÄ att dina tips har visat sig vara bra sÄ Àr jakten Àr vÀl igÄng efter ett hirsch :)

De blir helt sjukt mjuka och sköna efter ett tag. Enda problemet jag har med mina Àr att hÄlen för sprintarna Àr sÄ jÀkla stora.
Hur Àr det pÄ dina @PCB ?

• Like
Reactions: Bas
Tillbaka
Topp