• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Bytt till The Red Arrows.

F3720FD6-18ED-447A-B7AC-17EEAB9519F5.jpeg

C0F6541D-DE30-40DB-8F9D-BCE5628E004F.jpeg

597F2B43-C079-4F3E-8DCF-96D0F1721D54.jpeg

Senast Àndrad:
FÄr hoppas att man beviljas medlemskap i B-unit snart sÄ att man fÄr joina nÀsta gtg :oops:

Salt i sÄret: det var toppen! Enda smolket i bÀgaren var att du "mr Breitling" saknades, och dÀrmed alla dina brattar. Vilka bilder vi kunde fÄtt:cool:. Allt PreKern:D

TiE var inte elak nu ;)
Det löser sig nog pÄ Erikssons Mini bassel i Maj mÄnad endast 2 v kvar dit :D
Bara pÄ med vingarna :breitling:
Om inte sÄ fÄr vi rÄdda ett litet möte för Breitling innehavare separat ;)
Sommaren Àr ju snart hÀr :rolleyes:

//Simon

Idag var jag pÄ bergströms för Ä köpa en omega aqua terra men vÀl pÄ plats sÄ kÀnde jag att mina blickar hamnade pÄ heritage som jag lÀnge sneglat pÄ.
SÄ idag klev jag ut med en superocean heritage-18 Ärs modell med keramisk bezel
Och 2 extra originalband och dessutom god rabatt dÄ vi snackat nÀthandel osv.
SÄ med facit i hand sÄ kommer jag aldrig handla via nÀtet i fortsÀttningen.
Under köpet serverades ett glas bubbel och som avslut skickades Àven en flaska bollinger med i pÄsen.
Sist men inte minst vÀrderingsintyg ingÄr i överenskommet pris och sÀljs inte utöver som jag sett pÄ nÀtet.
Tummen upp för bergströms i Göteborg
Nu blir det bubbel

20180428_154113.jpg

Senast Àndrad:
Idag var jag pÄ bergströms för Ä köpa en omega aqua terra men vÀl pÄ plats sÄ kÀnde jag att mina blickar hamnade pÄ heritage som jag lÀnge sneglat pÄ.
SÄ idag klev jag ut med en superocean heritage-18 Ärs modell med keramisk bezel
Och 2 extra originalband och dessutom god rabatt dÄ vi snackat nÀthandel osv.
SÄ med facit i hand sÄ kommer jag aldrig handla via nÀtet i fortsÀttningen.
Under köpet serverades ett glas bubbel och som avslut skickades Àven en flaska bollinger med i pÄsen.
Sist men inte minst vÀrderingsintyg ingÄr i överenskommet pris och sÀljs inte utöver som jag sett pÄ nÀtet.
Tummen upp för bergströms i Göteborg
Nu blir det bubbel

20180428_154113.jpg
Bra pris i GBG alltsÄ... :eek:
Det mÄste vara första gÄngen, vÀrt att fira med ett foto pÄ din nya klocka. :)

Vi kan sÀga sÄ hÀr jag betalade ca 2 tkr upp pÄ mywatch pris men dÄ skickade dem med 2 extra original band.
PÄ brickan stÄr det ju 40 tkr med gummi Ä det har jag ej betalat
Och det kÀnns ju alltid bÀttre Ä fÄ se nÀr klockan blir digitalt registrerad mm sÄ Àr svinnöjd.
Blir en bra sommarklocka detta
Det dÀr Àr ju dÀremot den gamla modellen med ETA-verk och utan keramiskt inlÀgg.

Vi kan sÀga sÄ hÀr jag betalade ca 2 tkr upp pÄ mywatch pris men dÄ skickade dem med 2 extra original band.
PÄ brickan stÄr det ju 40 tkr med gummi Ä det har jag ej betalat
Och det kÀnns ju alltid bÀttre Ä fÄ se nÀr klockan blir digitalt registrerad mm sÄ Àr svinnöjd.
Blir en bra sommarklocka detta

Det dÀr Àr ju dÀremot den gamla modellen med ETA-verk och utan keramiskt inlÀgg.

Reagerade ÄxÄ pÄ det, mÀrkligt.
Åh nej, va trist... HĂ€r har det blivit nĂ„got knas i kommunikationen. Det dĂ€r Ă€r precis som skrivits den gamla modellen.

Det förstÄr jag!

Det finns fler saker, men enklast för dig om du vill veta allt Àr ju att jÀmföra bilder (eller ta med din till affÀren)

Nej ser nu..
Ska ringa ner sÄ fort dem öppnat igen
Varför stÄr vi Ä pratar om senaste bezel mm och sÄ Äker jag hem med den andra.
Hoppas detta löser sig
Min sambo gav mig en bild ifrÄn monter dÀr man ser nya modell.

Bilagor

• 20180429_103351.png
    20180429_103351.png
    413.3 KB · Visningar: 2
Hoppas att det löser sig, sÄnt dÀr ska ju inte kunna hÀnda.
Det hoppas verkligen jag oxÄ..
Det berÀttades om det nya urverket och att bezel var förbÀttrad Ä sen sitter jag hÀr med denna ???
Helt uppenbar skillnad nÀr ni pÄpekar det men jag var sÄ upp i modellen och vÀl av band strax innan affÀr sÄ hÀr helt enkelt missat detta.. aja ska inte skÀlla innan jag vet hur dem hanterar det. Hoppas pÄ en bra lösning.skiter i 1 tkr upp el ner men ska ju givetvis gÄ dÀrifrÄn med den nya inte gamla

Tillbaka
Topp