Guyyyld! Hoppas det gick bra idag. Kul att trÀffa dig och de andra
Det har gott fint, Àr snart pÄ G att kliva pÄ bussen för hemfÀrd norr över! Var jÀtte kul att trÀffa B-Unit kidsen, synd bara att @JensBP inte kunde komma den jÀveln
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Guyyyld! Hoppas det gick bra idag. Kul att trÀffa dig och de andra
Du kan va kidsenDet har gott fint, Àr snart pÄ G att kliva pÄ bussen för hemfÀrd norr över! Var jÀtte kul att trÀffa B-Unit kidsen, synd bara att @JensBP inte kunde komma den jÀveln, hoppas du mÄr bÀttre idag bro
!
Tack bro, men helt dÀckad i soffan. Seriemaraton. Ni sÄg ut att ha grymt trevlig!Det har gott fint, Àr snart pÄ G att kliva pÄ bussen för hemfÀrd norr över! Var jÀtte kul att trÀffa B-Unit kidsen, synd bara att @JensBP inte kunde komma den jÀveln, hoppas du mÄr bÀttre idag bro
!
Salt i sÄret: det var toppen! Enda smolket i bÀgaren var att du "mr Breitling" saknades, och dÀrmed alla dina brattar. Vilka bilder vi kunde fÄttTack bro, men helt dÀckad i soffan. Seriemaraton. Ni sÄg ut att ha grymt trevlig!![]()
Salt i sÄret: det var toppen! Enda smolket i bÀgaren var att du "mr Breitling" saknades, och dÀrmed alla dina brattar. Vilka bilder vi kunde fÄtt. Allt PreKern
![]()

Snygg klocka, snygga dojjor.
1/2 OT, finns sÀkert ett dojjforum oxÄSnygg klocka, snygga dojjor.
Bra pris i GBG alltsÄ...Idag var jag pÄ bergströms för Ä köpa en omega aqua terra men vÀl pÄ plats sÄ kÀnde jag att mina blickar hamnade pÄ heritage som jag lÀnge sneglat pÄ.
SÄ idag klev jag ut med en superocean heritage-18 Ärs modell med keramisk bezel
Och 2 extra originalband och dessutom god rabatt dÄ vi snackat nÀthandel osv.
SÄ med facit i hand sÄ kommer jag aldrig handla via nÀtet i fortsÀttningen.
Under köpet serverades ett glas bubbel och som avslut skickades Àven en flaska bollinger med i pÄsen.
Sist men inte minst vÀrderingsintyg ingÄr i överenskommet pris och sÀljs inte utöver som jag sett pÄ nÀtet.
Tummen upp för bergströms i Göteborg
Nu blir det bubbel
![]()
Bra pris i GBG alltsÄ...
Det mÄste vara första gÄngen, vÀrt att fira med ett foto pÄ din nya klocka.
Och det kÀnns ju alltid bÀttre Ä fÄ se nÀr klockan blir digitalt registrerad mm sÄ Àr svinnöjd.
Blir en bra sommarklocka detta
Det dÀr Àr ju dÀremot den gamla modellen med ETA-verk och utan keramiskt inlÀgg.Vi kan sÀga sÄ hÀr jag betalade ca 2 tkr upp pÄ mywatch pris men dÄ skickade dem med 2 extra original band.
PÄ brickan stÄr det ju 40 tkr med gummi Ä det har jag ej betalat
Och det kÀnns ju alltid bÀttre Ä fÄ se nÀr klockan blir digitalt registrerad mm sÄ Àr svinnöjd.
Reagerade ÄxÄ pÄ det, mÀrkligt.Det dÀr Àr ju dÀremot den gamla modellen med ETA-verk och utan keramiskt inlÀgg.
Vi kan sÀga sÄ hÀr jag betalade ca 2 tkr upp pÄ mywatch pris men dÄ skickade dem med 2 extra original band.
PÄ brickan stÄr det ju 40 tkr med gummi Ä det har jag ej betalat
Det dÀr Àr ju dÀremot den gamla modellen med ETA-verk och utan keramiskt inlÀgg.
à h nej, va trist... HÀr har det blivit nÄgot knas i kommunikationen. Det dÀr Àr precis som skrivits den gamla modellen.Reagerade ÄxÄ pÄ det, mÀrkligt.
Kan ju alltid hoppas pÄ att han bifogat fel bilder.à h nej, va trist... HÀr har det blivit nÄgot knas i kommunikationen. Det dÀr Àr precis som skrivits den gamla modellen.
Hur ser jag det ?à h nej, va trist... HÀr har det blivit nÄgot knas i kommunikationen. Det dÀr Àr precis som skrivits den gamla modellen.
Allra allra lÀttast pÄ timvisaren...Hur ser jag det ?
Blev just galen ska ringa ner direkt
Har för mig att listpriserna Àr desamma (inte helt 100 dock) men det Àr lite trÄkigt om de antytt eller sagt att det Àr 18 modellen..Hur ser jag det ?
Blev just galen ska ringa ner direkt
Har helt fokuserat pÄ att testa olika band mm, japp de antydde definitivt att breitling uppdaterat urverket..Har för mig att listpriserna Àr desamma (inte helt 100 dock) men det Àr lite trÄkigt om de antytt eller sagt att det Àr 18 modellen..
Datumplacering oxÄ ser jagAllra allra lÀttast pÄ timvisaren...
![]()
Det förstÄr jag!Datumplacering oxÄ ser jag
Kokar just nu
Det förstÄr jag!
Det finns fler saker, men enklast för dig om du vill veta allt Àr ju att jÀmföra bilder (eller ta med din till affÀren)
Blev fan lite ledsen farbror pÄ riktigt nuDet förstÄr jag!
Det finns fler saker, men enklast för dig om du vill veta allt Àr ju att jÀmföra bilder (eller ta med din till affÀren)
Hoppas att det löser sig, sÄnt dÀr ska ju inte kunna hÀnda.Blev fan lite ledsen farbror pÄ riktigt nu
Det hoppas verkligen jag oxÄ..Hoppas att det löser sig, sÄnt dÀr ska ju inte kunna hÀnda.