• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

coolrader

Panerai
2-Faktor
Sannolikt en keeper 😎
3505B366-80E8-4EF3-B88F-ADDB9DAF3C6A.jpeg
Bra den dÀr :cool: :breitling: ;)
 

aquvist

Cartier
2-Faktor
Åker snart över till US och funderar om det Ă€r nĂ„got man borde plocka upp nĂ€r man Ă€ndĂ„ Ă€r dĂ€r? đŸ€”
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
TÀnkte försöka ta mig till denna butik iaf:
Du lÀr inte fÄ rabatt i Breitlingbutiker. Sedan kan du lÀsa artikeln nedan nu nÀr du ska till USA.
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Du lÀr inte fÄ rabatt i Breitlingbutiker. Sedan kan du lÀsa artikeln nedan nu nÀr du ska till USA.
Shit, det var dyrt, tur man inte Àr börs vd som har rÄd att spontanköpa pÄ tax fre;)
 

Boozer_87

Panerai
Faktiskt förvÄnad varför ingen klipper @coolrader B.
VĂ€ldigt rimligt tycker jag, vet att "röd" tavla Ă€r en "hat/Ă€lska" men Ă€ndĂ„! 😁
 

coolrader

Panerai
2-Faktor
Faktiskt förvÄnad varför ingen klipper @coolrader B.
VĂ€ldigt rimligt tycker jag, vet att "röd" tavla Ă€r en "hat/Ă€lska" men Ă€ndĂ„! 😁
Tackar för uppmÀrksamheten :) HÄller med om att röd tavla kan vara en vÄgdelare men den Àr faktiskt Ànnu bÀttre i verkligheten Àn pÄ bild:D:breitling:
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Faktiskt förvÄnad varför ingen klipper @coolrader B.
VĂ€ldigt rimligt tycker jag, vet att "röd" tavla Ă€r en "hat/Ă€lska" men Ă€ndĂ„! 😁
Jag hade klippt den om klockbudgeten varit större. Plus att @coolrader Àr en mycket trevlig herre
 

aquvist

Cartier
2-Faktor
Du lÀr inte fÄ rabatt i Breitlingbutiker. Sedan kan du lÀsa artikeln nedan nu nÀr du ska till USA.
Kanske inte ens slipper in, Àr vÀl inte tillrÀckligt stekig nÀr ja vÀl kommer dit :cigar::D
 

aquvist

Cartier
2-Faktor
Kolla upp Visa med resa till USA, vanligt ESTA rÀcker ej , kan ta mÄnga mÄnader nu att fÄ papper klara :(
Japp allt sÄnt Àr ordnat, undantagstillstÄnd frÄn Finska ambassaden i US :) Hade gÀrna Äkt efter 1 November nÀr dom lÀttar pÄ grÀnsen (sÄ man slipper Covid intyg som max fÄr vara 3 dygn gamla)
Arbetsresa.. men lite nöje mÄste man ju försöka hinna med!

Dagens svÄra val :)
IMG_20211008_104651.jpg
 
Topp