• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
Brajtling pÄ idag ocksÄ!
1419B066-E900-4523-8A39-B6CC54AE6B44.jpeg


@Glantzen
StÀllde frÄgan tidigare i trÄden utan nÄgot svar,men du som har en likadan borde kunna flika in..

Upplever du lÄset pÄ lÀnken till Avengern som svÄrt att öppna?
Oj, den frĂ„gan har jag missat! 😼

Svaret Àr kort och koncist - JA
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Oj, den frĂ„gan har jag missat! 😼

Svaret Àr kort och koncist - JA
DÄ Àr det inte jag som Àr helt vÀrdelös iaf :D
Vet inte riktigt vad dom gjort, upplevde aldrig nÄgra problem pÄ varken Aerospace Evo lÀnken eller StÄlfisken.
Denna dÀremot Àr fan meckig att fÄ av armen..
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
DÄ Àr det inte bara jag som Àr dum i huvudet :D
Vet inte riktigt vad dom gjort, upplevde aldrig nÄgra problem pÄ varken Aerospace Evo lÀnken eller StÄlfisken.
Denna dÀremot Àr fan meckig att fÄ av armen..
Återkommer med ett med uttömmande svar alldeles strax, trodde som dig att det bara var jag som var dum i huvudet och hade det problemet 😂
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
DÄ Àr det inte jag som Àr helt vÀrdelös iaf :D
Vet inte riktigt vad dom gjort, upplevde aldrig nÄgra problem pÄ varken Aerospace Evo lÀnken eller StÄlfisken.
Denna dÀremot Àr fan meckig att fÄ av armen..
Okej, nu har jag torrkört ordentligt och kan ge en recension 😝

Jag har inga naglar, det Ă€r problem nummer ett för det Ă€r stört omöjligt att öppna lĂ„set ”normalt” utan


Jag tar tag i sidorna pĂ„ det och gör nĂ„gon form av brytande rörelse uppĂ„t/utĂ„t vilket fungerar finfint för mig 😊
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Okej, nu har jag torrkört ordentligt och kan ge en recension 😝

Jag har inga naglar, det Ă€r problem nummer ett för det Ă€r stört omöjligt att öppna lĂ„set ”normalt” utan


Jag tar tag i sidorna pĂ„ det och gör nĂ„gon form av brytande rörelse uppĂ„t/utĂ„t vilket fungerar finfint för mig 😊
Jo jag har ocksĂ„ fĂ„tt till nĂ„gon form av "teknik" för att fĂ„ upp det (Ă€ven om det inte gĂ„r helt smĂ€rtfritt), och det kĂ€nns konstigt för jag kan inte öppna den "normalt" som med alla andra klockor jag Ă€gt 😂
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
Jo jag har ocksĂ„ fĂ„tt till nĂ„gon form av "teknik" för att fĂ„ upp det (Ă€ven om det inte gĂ„r helt smĂ€rtfritt), och det kĂ€nns konstigt för jag kan inte öppna den "normalt" som med alla andra klockor jag Ă€gt 😂
Det klickar upp perfekt varje gĂ„ng för mig nu nĂ€r jag fĂ„tt till rĂ€tta knycken och det Ă€r ju tvĂ€rnajs att lĂ„set Ă€r toktajt och helt slĂ€tt sĂ„ jag fĂ„r lĂ€ra mig att leva med det 👌
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Det klickar upp perfekt varje gĂ„ng för mig nu nĂ€r jag fĂ„tt till rĂ€tta knycken och det Ă€r ju tvĂ€rnajs att lĂ„set Ă€r toktajt och helt slĂ€tt sĂ„ jag fĂ„r lĂ€ra mig att leva med det 👌
LÀnk och lÄs i övrigt Àr ju jÀkligt bra sÄ intet pÄ nÄgot sÀtt negativt.
Bara lite förvÄnad första gÄngen jag skulle ha av den och trodde jag var korkad som sagt, haha!
 

Freddzon

Omega
Skulle vara intressant att veta varför folk överallt i landet tror att gamla 99-08 superoceans Àr vÀrda sin vikt i guld!?. GÄr folk efter extremt överdrivna chrono24 priser kanske!?.

Störigt nĂ€r man köpt 3st pĂ„ 2 Ă„r för 11-12000 med provision inrĂ€knat o nu nĂ€r man kĂ€nner att man vill ha en igen sĂ„ verkar folk tro att dom ska fĂ„ 17-20 för sina 20 Ă„r gamla superoceans utan servicehistorik. Är det jag som missat nĂ„t eller har folk överskattat vĂ€rdet i dessa nĂ„ brutalt tro?.

Kan tillÀgga att den sista jag köpte under 12 var bara 2 veckor sen pÄ kaplans auktion, Den visade sig dock vara trasig Àven om den sÄg ny ut utanpÄ sÄ reklamerade den men börjar smÄtt Ängra mig ^^.
Mvh//Fredde
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Skulle vara intressant att veta varför folk överallt i landet tror att gamla 99-08 superoceans Àr vÀrda sin vikt i guld!?. GÄr folk efter extremt överdrivna chrono24 priser kanske!?.

Störigt nĂ€r man köpt 3st pĂ„ 2 Ă„r för 11-12000 med provision inrĂ€knat o nu nĂ€r man kĂ€nner att man vill ha en igen sĂ„ verkar folk tro att dom ska fĂ„ 17-20 för sina 20 Ă„r gamla superoceans utan servicehistorik. Är det jag som missat nĂ„t eller har folk överskattat vĂ€rdet i dessa nĂ„ brutalt tro?.

Kan tillÀgga att den sista jag köpte under 12 var bara 2 veckor sen pÄ kaplans auktion, Den visade sig dock vara trasig Àven om den sÄg ny ut utanpÄ sÄ reklamerade den men börjar smÄtt Ängra mig ^^.
Mvh//Fredde
VÀlkommen till klockvÀrlden
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Skulle vara intressant att veta varför folk överallt i landet tror att gamla 99-08 superoceans Àr vÀrda sin vikt i guld!?. GÄr folk efter extremt överdrivna chrono24 priser kanske!?.

Störigt nĂ€r man köpt 3st pĂ„ 2 Ă„r för 11-12000 med provision inrĂ€knat o nu nĂ€r man kĂ€nner att man vill ha en igen sĂ„ verkar folk tro att dom ska fĂ„ 17-20 för sina 20 Ă„r gamla superoceans utan servicehistorik. Är det jag som missat nĂ„t eller har folk överskattat vĂ€rdet i dessa nĂ„ brutalt tro?.

Kan tillÀgga att den sista jag köpte under 12 var bara 2 veckor sen pÄ kaplans auktion, Den visade sig dock vara trasig Àven om den sÄg ny ut utanpÄ sÄ reklamerade den men börjar smÄtt Ängra mig ^^.
Mvh//
Laddar inför jobbintervju med svarta fÄgeln och kaffe.
58D8969D-120E-44DB-9CCC-E205F53B60BF.jpeg
Lycka till !
 
Topp