• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Watchie

Patek
2-Faktor
Jag gillar den men tror att den kan vara en för stor chansning? Har inte sett dem allt för ofta hos grĂ„is. Men fĂ„r nog rĂ€kna med 60-70k och var inte riktigt sĂ„ högt spann jag tĂ€nkt mig 😁 ( listar vĂ€l strax under 90k )
Kostar pĂ„ o va gift, min kĂ€ra hustru ”nöjer” sig med LV vĂ€skor, nĂ€r jag handlar dinkor, har blivit ett par stycken genom Ă„ren

 

Watchie

Patek
2-Faktor
Hon kostar redan typ en förmögenhet varje mĂ„nad alla Ă„r đŸ€Ł
Det hĂ€r hittade jag pĂ„ 2 min, minst lika mĂ„nga i förrĂ„det
:eek:
DE501194-DDBB-4D13-9359-E5AC1AB8A5F7.jpeg
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
FrÄga om de kan kommentera nyheten!
Pös dĂ€rifrĂ„n för lĂ€nge sedan! Men angĂ„ende nyheten sĂ„ Ă€r det inget nytt, den har varit sĂ„dĂ€r pĂ„ hemsidan iaf ett Ă„r, den finns att se men stĂ„r call for more info. Är ju pĂ„ gĂ„ng med ny aerospace som blir omarbetad en hel del vad jag hört frĂ„n Breitling sjĂ€lva men ingen ETA pĂ„ nĂ€r den kommer
 

Kairo

Panerai
Pös dĂ€rifrĂ„n för lĂ€nge sedan! Men angĂ„ende nyheten sĂ„ Ă€r det inget nytt, den har varit sĂ„dĂ€r pĂ„ hemsidan iaf ett Ă„r, den finns att se men stĂ„r call for more info. Är ju pĂ„ gĂ„ng med ny aerospace som blir omarbetad en hel del vad jag hört frĂ„n Breitling sjĂ€lva men ingen ETA pĂ„ nĂ€r den kommer
Motsvarar vĂ€l ungefĂ€r vad jag ocksĂ„ hört, men har inte tidigare sett att den tagits bort frĂ„n hemsidan. Ska bli vĂ€ldigt intressant att se vad de skrapar ihop. Är dock lite rĂ€dd för att de ska frĂ„ngĂ„ det klassiska formsprĂ„ket och skapa nĂ„gon modern och ful version.
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Motsvarar vĂ€l ungefĂ€r vad jag ocksĂ„ hört, men har inte tidigare sett att den tagits bort frĂ„n hemsidan. Ska bli vĂ€ldigt intressant att se vad de skrapar ihop. Är dock lite rĂ€dd för att de ska frĂ„ngĂ„ det klassiska formsprĂ„ket och skapa nĂ„gon modern och ful version.
Den Àr ju kvar pÄ hemsidan, menar du att "buy" har försvunnit?
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Precis. IgÄr nÀr jag kikade var dock modellen helt borta frÄn hemsidan. Som visat sÄ bekrÀftar Breitling att den utgÄtt ur sortimentet.
ok, för den finns ju teoretiskt kvar pÄ hemsidan med all info bortsÀtt frÄn just "buy" ;)

Men ja, det Àr lite olika bud om det Àr helt slut eller inte. Butiker har ju som du sÄg kvar dem etc, dÀremot har inga nya tillverkats pÄ rÀtt lÀnge
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
ok, för den finns ju teoretiskt kvar pÄ hemsidan med all info bortsÀtt frÄn just "buy" ;)

Men ja, det Àr lite olika bud om det Àr helt slut eller inte. Butiker har ju som du sÄg kvar dem etc, dÀremot har inga nya tillverkats pÄ rÀtt lÀnge
Kern kvartsdödaren lÀr vÀl vilja ha dom vÀck.
 
Topp