• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

grön Ă€r nice, tycker oak i svart Ă€r rĂ€tt trist Ă€ven andra försöket med en 🙈

Men nytt att hĂ€mta upp hos ombud efter jobbet, snabba bud frĂ„n blocketsĂ€ljaren 😊
E9102CA6-3D9C-4123-8912-AA1BBCA169E4.jpeg
Det Ă€r bara byta bezel pĂ„ den. 🙂
PXL_20220330_111247465-01.jpeg

Just den Àr numera helgrÄ ;)
IMG_20220214_215346.jpg
Mumma! Jag bestĂ€llde (och betalade...) ett sĂ„nt kit frĂ„n tiktox för ett Ă„r sen. Det kom som bekant aldrig fram vilket jag Ă€r en gnutta bitter över. Tvekar att lĂ€gga en tusenlapp till pĂ„ att bestĂ€lla en gĂ„ng till... Hur som helst sĂ„ Ă€r jag inte mer bitter Ă€n att Ă€ven jag kört Rangeman idag. 😂
20220330_170546.jpg

Mumma! Jag bestĂ€llde (och betalade...) ett sĂ„nt kit frĂ„n tiktox för ett Ă„r sen. Det kom som bekant aldrig fram vilket jag Ă€r en gnutta bitter över. Tvekar att lĂ€gga en tusenlapp till pĂ„ att bestĂ€lla en gĂ„ng till... Hur som helst sĂ„ Ă€r jag inte mer bitter Ă€n att Ă€ven jag kört Rangeman idag. 😂
20220330_170546.jpg
Rangeman kĂ€nns som de finna nĂ„gra stycken hĂ€r pĂ„ forumet😆 va Ă€r det billigaste ni sett en frogman digitalare gĂ„ för hĂ€r? Tillverkas de bara den analoga varianten nu? Synd i sĂ„ fall đŸ€”
DSC_1899~2.JPG

Tillbaka
Topp