• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Men vilket vÀder de va idag dÄ, sol och hagel de Àr en ny kombo.
IMG_20220331_150755.jpg

SpÀnnande! Open it man.

Den Àr vÀldigt fin, men min första reaktion Àr att den var lite glansigare Àn jag trodde.
Är inte helt hundra om jag faktiskt ska behĂ„lla den Ă€n.
Det Àr vÀldigt marginell skillnad frÄn GMW-B5000T om jag ska vara Àrlig.

Bilagor

• IMG_20220331_155901.jpg
    IMG_20220331_155901.jpg
    375.7 KB · Visningar: 14
@dzlDave Det var inte dÄligt. Hur upplever du den jÀmfört med en vanlig titanare?
Största skillnaden Àr armbandet tycker jag. Lite bÀttre borstning och mer polerad, framförallt lite fler polerade detaljer.
Röda fÀrgen poppar ordentligt ocksÄ.
Baksidan kÀnns mer premium i typisk MRG tappning.
Lite trÄkigt att "G-SHOCK" och "Protection" försvinner lite i glansen av bezeln.

Bilagor

• IMG_20220331_161119.jpg
    IMG_20220331_161119.jpg
    323.1 KB · Visningar: 14
Hallo trĂ„den, för mĂ„nga dinkor, mĂ„ste sĂ€lja av lite, drar av en femhundring om ngn i trĂ„den hugger

Den Àr vÀldigt fin, men min första reaktion Àr att den var lite glansigare Àn jag trodde.

Det var en redig paketöppning! Modigt ocksĂ„. Ja pĂ„ bild ser man inte riktigt hur den skiljer sig mot en gmw, men den har sĂ€kert mĂ„nga annorlunda detaljer som Ă€r pĂ„tagliga. Är du besviken pĂ„ kvaliteten?

Största skillnaden Àr armbandet tycker jag. Lite bÀttre borstning och mer polerad, framförallt lite fler polerade detaljer.
Lite trÄkigt att "G-SHOCK" och "Protection" försvinner lite i glansen av bezeln.
Blir dessvÀrre en retur för min del. Kanon fin men hade velat bli mer "blown away" jÀmfört mot vanliga titanaren. Och att just den hÀr ljusa versionen skulle vara lite mattare, det kÀnns nÀstan lite som den hÀr MRGn vill agera lite Dress-Square genom att han flera glansigare polerade delar Àven om det inte Àr pÄ samma bling nivÄ som GMW-B5000D
GMW-B5000TB fÄr förbli min favorit Square ett tag till.

Det var en redig paketöppning! Modigt ocksĂ„. Ja pĂ„ bild ser man inte riktigt hur den skiljer sig mot en gmw, men den har sĂ€kert mĂ„nga annorlunda detaljer som Ă€r pĂ„tagliga. Är du besviken pĂ„ kvaliteten?
Kvaliteten Àr 120% helt klart. SÄ det Àr som nÄgra skrivit innan just priset som tar emot. Hade den bara vart 20-25% dyrare Àn vanliga titanaren hade det kÀnns ok. 35.9k som jag betalade Àr för mycket framförallt nÀr jag personligen t om föredrar GMW-B5000TB.
Denna e "Stealth Wealth Deluxe".

Kul att fĂ„ en liten recension! Tycker att den verkar riktigt fin. Det jag inte riktigt kan förlika mig med Ă€r texten MR-G som kĂ€nns lite malplacerad, men den kanske ser bĂ€ttre ut IRL. Och sedan Ă€r det priset ocksÄ 

Grattis! 🙂

Men ser inte MR-G logga lite sne ut? Ser ut som den lutar ner pĂ„ höger sidan...đŸ€”

Ja dÄ fÄr man presentera sig i trÄden med @Mikko Luiro s före detta klocka.
Sitter som en smÀck Àven pÄ mina tunna handleder.
Funderar pÄ att flytta om lÀnkbitarna lite för att fÄ lÄset mer centrerat under handleden men det fÄr bli en annan dag, nu skall den bÀras.
20220331_175128.jpg

Funderar pÄ att flytta om lÀnkbitarna lite för att fÄ lÄset mer centrerat under handleden men det fÄr bli en annan dag, nu skall den bÀras.
20220331_175128.jpg
Riktigt schysst entre-G😀
VĂ€lkommen in i trĂ„den och gemenskapen hĂ€r👍🙂

20220331_175128.jpg
Grattis till en av dem finaste Squares och vÀlkommen!

Tillbaka
Topp