• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FÀÀÀrg 😀
IMG_20220331_182315.jpg

I kvÀll kör vi en uppesittarkvÀll pÄ Clubhouse med OWGMsnack/detox samt lite avslutande prisutdelning av ett gÀng specialpriser. :)
HĂ€ng pĂ„ dĂ€r och dela med er av mĂ„nadens hĂ€ndelser. Vi drar igĂ„ng vid 21.00 👍
Vi var ju ÀndÄ en hel del som deltog med G-shock :D

https://www.clubhouse.com/join/veck...te&utm_campaign=_XXHWiOCgoKGOdQuQqTmfA-127260
FÄr man komma in och bara lyssna en stund om man vill, eller mÄste man vara redo att snacka? :)

Ja dÄ fÄr man presentera sig i trÄden med @Mikko Luiro s före detta klocka.
Sitter som en smÀck Àven pÄ mina tunna handleder.
Funderar pÄ att flytta om lÀnkbitarna lite för att fÄ lÄset mer centrerat under handleden men det fÄr bli en annan dag, nu skall den bÀras.
20220331_175128.jpg
Det finns faktiskt en anledning till att lĂ„set sitter som det gör. Fick tipset av "min" uris att han brukar vilja ha det stĂ€llet som man öppnar lĂ„set pĂ„ i mitten och jag har anammat den idĂ©en. 🙂

Det finns faktiskt en anledning till att lĂ„set sitter som det gör. Fick tipset av "min" uris att han brukar vilja ha det stĂ€llet som man öppnar lĂ„set pĂ„ i mitten och jag har anammat den idĂ©en. 🙂
Jag har plockat bort tre bitar totalt, hade dock lite för brÄttom och skulle vÀnt pÄ hur jag gjorde sÄ jag skulle tagit en dÀr jag tog tvÄ och vice verca.
Men jag skall som sagt bÀra den lite ytterligare innan jag gör det sÄ jag Àr sÀker.

Tillbaka
Topp