• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God fredag everyhopa 😍
FrĂ„n inatt😁
IMG_20220401_000105.jpg

Och nu😀
IMG_20220401_070500.jpg

Wasaaaabiiiii 😉
Haha en brorsa till din andra ju😂

Fy fasen va snyggt!! Var det dom stÀllen som sÄldes pÄ nÄn FB-sida för ett tag sen, nÄn uraffÀr som sÄlde typ?? :D
Jag har bara mina tvĂ„ hyllor... FĂ„r inte plats med mina i vitrin ett vitrinskĂ„p😁
Nu hoppas Vi att Du roterar hela samlingen pÄ max 1 vecka! Abstinensen mÄste ju va grym...?
DĂ„ fĂ„r jag ta en vecka ledigt till om dom ska fĂ„ nĂ„n kvalitetstid pĂ„ handleden:) Men nĂ„gra av dom ska betas igenom iaf 👍

BestÀmde mig för att modda bakgrundsbelysningen pÄ min GW-5000. Man mÄste verkligen vara stadig pÄ handen och var ju livrÀdd att rÄka ha sönder nÄt.
Men det gick vĂ€gen och resultatet blev ju helt ok imo.😊
gw5000_49.jpg
Jevvlar vad frĂ€nt!! Nyfiken pĂ„ hur du gjorde det😀
Bilder frÄn moddandet??

Senast Àndrad:
Fy fasen va snyggt!! Var det dom stÀllen som sÄldes pÄ nÄn FB-sida för ett tag sen, nÄn uraffÀr som sÄlde typ?? :D

Jag har bara mina tvĂ„ hyllor... FĂ„r inte plats med mina i vitrin ett vitrinskĂ„p😁

DĂ„ fĂ„r jag ta en vecka ledigt till om dom ska fĂ„ nĂ„n kvalitetstid pĂ„ handleden:) Men nĂ„gra av dom ska betas igenom iaf 👍
Hahaha!
Ledsen över att göra er besvikna! Men nej jag Àr i en butik, visade sig att en av mina kunder hade börjat ta in G-Shock. Fick Àven möjligheten att snacka lite om OWG med dem.

Tillbaka
Topp