• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rent generellt tror jag gult band gör sig bĂ€ttre till din silvriga Ă€n denna MEN tĂ„ls absolut att kolla upp. Nu sökte jag pĂ„ ovan men hittar inte nĂ„tt gult band, help please 😅
FrĂ„n Kina, men med ett pris vĂ€rd att testa.. 😉
Bukten
Aliexp.
SEK 109.03 50%OFF | Silicone Watch Strap For Casio GA-2100 Watch Band and Case Bezel Bands Replacement For Casio G-shock GA-2110 DIY Accessories

21. Snusmumriken / Nuuskamuikkunen (2002–2014). Motivet kommer bland annat frĂ„n boken "Vem ska trösta Knyttet?”. PĂ„ framsidan ses Snusmumriken som spelar flöjt. Pris ca 350 kr.
Googlade upp barnens muggar de fÄtt av farfar.
Hade ingen aning om att det fanns vÀrde i dem. 4 muggar med totalt vÀrde pÄ nÀstan 4500?

Hoppsan!

94CDCA5F-644C-49BF-8B49-C7CF04CD022A.jpeg

Senast Àndrad:
FrĂ„n Kina, men med ett pris vĂ€rd att testa.. 😉
Bukten
Aliexp.
SEK 109.03 50%OFF | Silicone Watch Strap For Casio GA-2100 Watch Band and Case Bezel Bands Replacement For Casio G-shock GA-2110 DIY Accessories
Tack!

Jag saknar min som Ă€r i Norge för tillfĂ€llet. Snygg bild đŸ‘đŸŒ

Överraskande bra modul faktiskt. Dessutom 5 Ă„rs batteritid vilket Ă€r Ă€ndĂ„ generöst med tanke pĂ„ vibrator funktionen.
Vibe-alarm Àr ju hur smidigt som helst ^^
Trevlig modell helt enkelt. Men jag tog bort "vingarna" pÄ undersidan för att göra klockan lite tunnare.

Överraskande bra modul faktiskt. Dessutom 5 Ă„rs batteritid vilket Ă€r Ă€ndĂ„ generöst med tanke pĂ„ vibrator funktionen.
Vibe-alarm Àr ju hur smidigt som helst ^^
Trevlig modell helt enkelt. Men jag tog bort "vingarna" pÄ undersidan för att göra klockan lite tunnare.
Aha, smart. Ska prova om det blir bÀttre utan vingar pÄ mig ocksÄ.

Tillbaka
Topp