Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄller med, men tycker den sitter mycket bÀttre pÄ handeden med vingar. Utan sÄ vrider den sig (har samma problem med alla klockor).Med vingar och utan. Tycker det Àr snyggare utan. Mer harmonisk (om man nu kan tillskriva den egenskapen pÄ en G).
![]()
![]()
HÄller med, men tycker den sitter mycket bÀttre pÄ handeden med vingar. Utan sÄ vrider den sig (har samma problem med alla klockor).
NÄt skumt Àr det med dom dÀringa MultibandsgudarnaOsynkade, men perfekt synkade.
ApropÄ det, kan det ligga nÄt i att det Àr svÄrare att synka iom omstÀllning sommar- & vintertid?
Har för mig att det brukar strula varje Är, Àven i Är. PÄ min GW-5000 sÄ fick jag stÀlla DST till ON för att fÄ en lyckad synkning... och sedan Àndra till AUTO igen efter den synkat.![]()
Nu Àr du ute pÄ tunn isMed vingar och utan. Tycker det Àr snyggare utan. Mer harmonisk (om man nu kan tillskriva den egenskapen pÄ en G).
![]()
![]()
Den kanske fick vingarna?Nu Àr du ute pÄ tunn isDu kör ju med och utan vigselring för bövelen!
Nu Àr du ute pÄ tunn isDu kör ju med och utan vigselring för bövelen!
Glöm inte att vattna dom baraTurkosblÄ 6900 i plastblommor (dammiga dessutom)
![]()
Pantertanter?Spanar pÄ vilt frÄn vardagsrummet
![]()
BÀsta hittillsTurkosblÄ 6900 i plastblommor (dammiga dessutom)
![]()
Ojojoj⊠sÄ lÄngt hÄr hade jag pÄ 80-talet⊠det var Ärtionde det⊠!!!![]()
![]()
Fru Hepanter har plattat mitt metal hÄr![]()
Sjukt opraktiskt men ÀndÄ vÀrt detOjojoj⊠sÄ lÄngt hÄr hade jag pÄ 80-talet⊠det var Ärtionde det⊠!!!
![]()
HÀstsvansSjukt opraktiskt men ÀndÄ vÀrt det![]()
God morgon rangekompisDÄ va det dags igen dÄ ja....![]()
Har Mumin koppen semester ?
Testar Maharishi bandet. Lite trÄkigt tycker jag.
![]()
![]()