• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Skynda fynda nĂ„gon
 😎

Sjukt bra pris! JĂ€kligt stealth den dĂ€r helsvarta... Kunde bli jĂ€kligt frĂ€n med nĂ„t fĂ€rgglatt kit till 👍

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖPPP....
Bara för att man inte hunnit komma in pÄ KS pÄ ett tag sÄ missar man en sÄdan deal... Sjukt bra pris, e vÀl en klockan man saknar för att ha prickar av alla godbitarna dÀr ute (min egna Äsikt, kanske en GBD-1000H ocksÄ iofs, men sen sÄ :p )

Har Mumin koppen semester ?
Mumin fÄr stanna hemma, pÄ kontoret Àr det Sweclockers-muggen som gÀller
C27786B9-A41A-46C0-BD03-0752F85ACA62.jpeg

Bara för att man inte hunnit komma in pÄ KS pÄ ett tag sÄ missar man en sÄdan deal... Sjukt bra pris, e vÀl en klockan man saknar för att ha prickar av alla godbitarna dÀr ute (min egna Äsikt, kanske en GBD-1000H ocksÄ iofs, men sen sÄ :p )
NÄn hÀr i trÄden som knep den? :)

FĂ„r nog ringa DHL...

FĂ„r nog ringa DHL...
Bra service av DHL, fick ett mailsvar efter 20 min. Dom har gjort fel och kommer att skicka ny faktura.

Har hÀngt hÀr i G-shocktrÄden ett tag och blivit sugen, men sen velat om jag ska skaffa en G-shock eller inte? Sen till slut fick det bli en GG-b100... dom hÀr ju ju sÄ coola, ska nog skaffa en Rangeman ocksÄ :)
20220405_182109[7744].jpg

Tillbaka
Topp