Fox fire.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan inte hÄlla migFox fire.
![]()
Det tog mit ungefÀr 15 minuter att förstÄ textenGod petroleusk morgon
![]()
![]()
Det kallades rainbow nÀr jag köpte kitet, men jag tycker det lutar mer Ät bensin i vattenDet tog mit ungefÀr 15 minuter att förstÄ texten![]()
Det sitter original pÄ en del band, men dÄ blire dyrt...NÄgon som vet om och i sÄ fall vart man kan köpa ett svart spÀnne passande en Rangeman?
![]()
Bandet till GW-9430EJ-9 har svart spÀnne. Kolla pÄ Ebay.NÄgon som vet om och i sÄ fall vart man kan köpa ett svart spÀnne passande en Rangeman?
![]()
Idag dök det upp en riktig gamling
En DW-002N-4A frÄn 1996 som jag fick i gÄva av bÀste herr @SalvadorDali
Efter lite bezelfix och batteribyte sÄ Àr den Äter igen redo att anvÀndas
![]()
![]()
![]()
![]()
TackBandet till GW-9430EJ-9 har svart spÀnne. Kolla pÄ Ebay.
TackDet sitter original pÄ en del band, men dÄ blire dyrt...
Men detta kan vara ett alternativ :
Wow! Och den stolta mamman fick ocksÄ vara med pÄ kortDÄ har man varit barnmorska och första kalvningen med G-Shocklite hjÀlp pÄ traven tror jag nog sen tvÀttning hos mamma![]()
tada jag heter BjÀsse 2 och jag ska bli en fruktansvÀrd stor tjur![]()
![]()
Dom gÄr att kalibrera. Brukar stÄ HST eller H-SET i nÄgot lÀge, Alla har lite olika vÀgar in dit men oftast via Adjust lÀget.Jag fick liv i frugans gamla G-Shock hÀromdagen. Den analoga klockan justerar sig efter den digitala automatiskt men alltid ca 5 min för lÄngsamt. Jag fick stÀlla fram den digitala klockan med 5 minuter som snabbfix. Kan man kalibrera visarna sÄ att de visar rÀtt? Jag ska ta mig en titt i manualen nÀr jag kommer hem men tÀnkte ÀndÄ frÄga en kompis först.![]()
Dom gÄr att kalibrera. Brukar stÄ HST i nÄgot lÀge, Alla har lite olika vÀgar in dit men oftast via Adjust lÀget.
Men snabbast Àr nog att kasta ett getöga i manualen![]()
![]()
Kul att kicka igÄng dom dÀr gamla G-shockarna![]()
Glöm inte din golvskylt oxÄMÄste ju vara enklare att googla Àn att först fÄ tag i en get, sen peta ut ögat, leta rÀtt pÄ bruksanvisningen och sist kasta det utpetade getögat pÄ bruksanvisningen.
à ker tÄg idag, mot El Stockholmo i snön.
![]()
För er som undrar sÄ dyker nog parkeringshuset upp senare idag.
DÄ har man varit barnmorska och första kalvningen med G-Shocklite hjÀlp pÄ traven tror jag nog sen tvÀttning hos mamma![]()
tada jag heter BjÀsse 2 och jag ska bli en fruktansvÀrd stor tjur![]()
![]()
Absolut min vÀn
Absolut min vÀn
![]()