• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jelly Porter
PXL_20220430_112436028-02.jpeg

PXL_20220430_112649932-01.jpeg

Det Ă€r sen gammalt i trĂ„den att @roosterman kör Rangeman med GPS nĂ€r det vankas grĂ€sklippning! SĂ„ vi andra kan fĂ„ följa hans bravader i efterhand. 😉
GBD-H1000 om jag fĂ„r be... 😁
RM gillar inte att man rör sig inom begrĂ€nsat omrĂ„de, typ en tomt, för den Ă€r smartare och tycker att "Hittar inte idioten hem nĂ€r han Ă€r inne pĂ„ sin tomt kan han lika gĂ€rna bli dĂ€r..." Och sĂ„ vĂ€grar den sĂ€tta ut mer Ă€n en punkt. :blackalien:😛

Ingen verkar vilja köpa den hĂ€r sĂ„ jag fĂ„r vĂ€l anvĂ€nda den sjĂ€lv dĂ„. Det Ă€r sĂ„ synd om mig! đŸ€Ł
20220430_144140.jpg
Ja, konstigt att ingen slagit till Ă€nnu đŸ€”. Jag ska erkĂ€nna att jag kollat annonsen flera gĂ„nger men en till square ligger inte i siktet just nu. Bara vintage-froggies, alltid vintage-froggies. Och kanske en GD-350 med positiv display.

Om nÄn gnÀller pÄ att min nyklippta frisyr (? rakat 3mm) inte ser jÀmn ut sÄ skyller jag pÄ att frisören(?) var en halpackad klÄpare*

16513256107308768809840576621749.jpg

* klÄparen visade vara jag om nu nÄgon undrar.
Precis en sÄn frisör var igÄng hÀr hemma igÄr kvÀll. Missade en en rand i mitten...
Fattar ingenting 😳
IMG_20220430_173235.jpg

Meeen, det Ă€r ju som vanligt sĂ„... 😁
Nu bidde det kvĂ€lls-G i form av MT-G 😃
IMG_20220430_172246.jpg

Den e grym! Jag har spanat pĂ„ den flera gĂ„nger đŸ€©. Men hade velat ha pĂ„ lĂ€nkar.

GĂ„r att komplettera har jag hört🙄😉
Har tÀnkt samma tanke..

helt klart, men dÄ drar det ivÀg lite i kostnad istÀllet...jag har def övervÀgt det ;)
LĂ€nken gĂ„r pĂ„ runt 1500 spĂ€nn vad jag minns. SjĂ€lv tyckte jag det var najs med en semi-stĂ„lis. Jag har litet annat i sikte nu men jag funderar pĂ„ att gĂ„ en gw-5000 istĂ€llet för denna, för minst en square mĂ„ste man ju ha, eller hur? 🙂

LĂ€nken gĂ„r pĂ„ runt 1500 spĂ€nn vad jag minns. SjĂ€lv tyckte jag det var najs med en semi-stĂ„lis. Jag har litet annat i sikte nu men jag funderar pĂ„ att gĂ„ en gw-5000 istĂ€llet för denna, för minst en square mĂ„ste man ju ha, eller hur? 🙂
TÀnkte bygga en sjÀlv med guldstÄlis (vill ha guldknappar). Tiktoks vill ha £150 + frakt och moms för lÀnken. SÄ det blir runt 2500kr.

Tillbaka
Topp