Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den blev ju grym!Jelly Porter![]()
![]()
Tack!Den blev ju grym!
Riktigt snyggt blev detJelly Porter![]()
![]()
Riktigt snyggt blev det
Tackar!Riktigt schnygg den dÀr.
Kom att tÀnka pÄ nostalgidrickan "Black Orange".
Ohhhhh det dÀr kan sluta illa....Min första G-Shock. Bra lördagsklocka!![]()
GBD-H1000 om jag fÄr be...Det Àr sen gammalt i trÄden att @roosterman kör Rangeman med GPS nÀr det vankas grÀsklippning! SÄ vi andra kan fÄ följa hans bravader i efterhand.![]()
Lite förvÄnad över att ingen klippt den. Grymt fin! MM och jag fortsÀtter att hÀngaIngen verkar vilja köpa den hÀr sÄ jag fÄr vÀl anvÀnda den sjÀlv dÄ. Det Àr sÄ synd om mig!![]()
![]()
Ja, konstigt att ingen slagit till ÀnnuIngen verkar vilja köpa den hÀr sÄ jag fÄr vÀl anvÀnda den sjÀlv dÄ. Det Àr sÄ synd om mig!![]()
![]()
Precis en sÄn frisör var igÄng hÀr hemma igÄr kvÀll. Missade en en rand i mitten...Om nÄn gnÀller pÄ att min nyklippta frisyr (? rakat 3mm) inte ser jÀmn ut sÄ skyller jag pÄ att frisören(?) var en halpackad klÄpare*
![]()
* klÄparen visade vara jag om nu nÄgon undrar.
Den e grym! Jag har spanat pÄ den flera gÄngerIngen verkar vilja köpa den hÀr sÄ jag fÄr vÀl anvÀnda den sjÀlv dÄ. Det Àr sÄ synd om mig!![]()
![]()
GÄr att komplettera har jag hörtDen e grym! Jag har spanat pÄ den flera gÄnger. Men hade velat ha pÄ lÀnkar.
helt klart, men dÄ drar det ivÀg lite i kostnad istÀllet...jag har def övervÀgt detGÄr att komplettera har jag hört
Har tÀnkt samma tanke..
Den e grym! Jag har spanat pÄ den flera gÄnger. Men hade velat ha pÄ lÀnkar.
GÄr att komplettera har jag hört
Har tÀnkt samma tanke..
LÀnken gÄr pÄ runt 1500 spÀnn vad jag minns. SjÀlv tyckte jag det var najs med en semi-stÄlis. Jag har litet annat i sikte nu men jag funderar pÄ att gÄ en gw-5000 istÀllet för denna, för minst en square mÄste man ju ha, eller hur?helt klart, men dÄ drar det ivÀg lite i kostnad istÀllet...jag har def övervÀgt det![]()
MINST! (ehum 5st host)LÀnken gÄr pÄ runt 1500 spÀnn vad jag minns. SjÀlv tyckte jag det var najs med en semi-stÄlis. Jag har litet annat i sikte nu men jag funderar pÄ att gÄ en gw-5000 istÀllet för denna, för minst en square mÄste man ju ha, eller hur?![]()
TÀnkte bygga en sjÀlv med guldstÄlis (vill ha guldknappar). Tiktoks vill ha £150 + frakt och moms för lÀnken. SÄ det blir runt 2500kr.LÀnken gÄr pÄ runt 1500 spÀnn vad jag minns. SjÀlv tyckte jag det var najs med en semi-stÄlis. Jag har litet annat i sikte nu men jag funderar pÄ att gÄ en gw-5000 istÀllet för denna, för minst en square mÄste man ju ha, eller hur?![]()
GBD-200-9ER i âzombie greenâ.
Den hade Ätminstone fÄtt heta det om Jag hade Àlskar eller hatar man den. Jag Àlskar den
![]()
Hur mycket kul klÀder till Kingen har du fÄtt tag pÄ egentligen???