• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Köpte de pĂ„ Ebay av en sĂ€ljare frĂ„n Thailand för en tid sedan. Tog en jĂ€kla tid för de att komma fram. Han har tyvĂ€rr inga kvar. 🙁
BestÀllde, eller rÀttare sagt försökte bestÀlla, grejer till kingarna för ett tag sen, men dÄ fick jag bara till svar att dom inte just dÄ skickade till Spanien..
NĂ€r jag dĂ„ svarade att Sverige och Spanien inte Ă€r samma land sĂ„ vĂ€grade han skicka iaf och hĂ€vde köpet.... đŸ€”

BestÀllde, eller rÀttare sagt försökte bestÀlla, grejer till kingarna för ett tag sen, men dÄ fick jag bara till svar att dom inte just dÄ skickade till Spanien..
NĂ€r jag dĂ„ svarade att Sverige och Spanien inte Ă€r samma land sĂ„ vĂ€grade han skicka iaf och hĂ€vde köpet.... đŸ€”
Det finns massor roliga moddgrejer till G-Shocks i Malaysia men ingen av de skickar till Sverige. Riktigt synd.🙁

Vad tycker panelen om dessa nya G-Lide varianter?
GBD-200UU-GLX-5600RT.jpg

Köpte av en likadan och fick hem genomskinligt med svart text sen verkar de bara ha vit case med texten i olika fÀrg... vill ha hel vit band och case och svart text eller ingen text med hel vit case och band :( hade varit sjukt snygg sommar klocka
Lika bra att köpa en GA-2100-7 istÀllet.

@L&W ja fast nu har jag lagt ut en av mina casio oak svarta till försÀljning och skall ha en svart som jag byter case pÄ för jag skall spara till en Panerai tÀnkte jag :) saknar en sÄdan sjukt mycket dÄ jag Àr en OWG nu med min casio

Tillbaka
Topp