Ser bÀttre ut utan modellnamnet.Intressant nog har dem Àndrat texten pÄ armbandet frÄn gamla till U-Modellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser bÀttre ut utan modellnamnet.Intressant nog har dem Àndrat texten pÄ armbandet frÄn gamla till U-Modellen.
Vem var det som jagade Rangeman hÀr i trÄden?? Ligger en pÄ K&S nu för 1800 pengar![]()
Den gick fort
Nej, du mĂ„ste ha missuppfattat. Racet startar redan om en timme och gĂ„r mellan KaposvĂĄr och BalatonfĂŒred!Timern instĂ€lld pĂ„ race i Miami!
Timern instÀlld pÄ race i Miami!
![]()
Blir nog OWG med denna ett tag![]()
Ăr de bara jag eller Ă€r de mycket GD350 i trĂ„den nu?Gomorron, nu Ă€r jag uppe....
![]()
Verkar som det gĂ„r i vĂ„gor och sen Ă€r vi ju bra pĂ„ att lura varandra.....Ăr de bara jag eller Ă€r de mycket GD350 i trĂ„den nu?
Gör det! Funderar sjÀlv pÄ om jag ska köpa en tredje och bara lÄta ligga ouppackad!Min GD-350 Àr min mest anvÀnda klocka...Min första G som jag bytte till mig den för ett Är sen mest för att testa en G-shock. Den kom vÀlanvÀnd och utan papper eller box men fan va bra den sitter och lÀttlÀst negativ display. Ibland funderar jag pÄ om jag skulle köpa en till, bara för att.....
![]()
![]()
![]()