Söndagsmys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köp en med positiv display.Min GD-350 Àr min mest anvÀnda klocka...Min första G som jag bytte till mig den för ett Är sen mest för att testa en G-shock. Den kom vÀlanvÀnd och utan papper eller box men fan va bra den sitter och lÀttlÀst negativ display. Ibland funderar jag pÄ om jag skulle köpa en till, bara för att.....
![]()
![]()
![]()
Nice. Hur fick du 6900 bandet pass Rangeman?"Ingen minns en fegis"
![]()
![]()
GD-X6900-band passar (typ) men det blir en liten glipa mellan bandÀnde och bezel. Sitter stadigt dock.Nice. Hur fick du 6900 bandet pass Rangeman?![]()
Jag tror inte du törsNÄgon som Àr sugen pÄ ett dopp?
![]()
Men va fan dÄ... Retas inte sÄ!Köp en med positiv display.
![]()
Allt gick klockrent med Kulta. Min G-Schock landade in efter 5 arb. dagar och vÀl paketerad.Hej trÄden
NÄgon som handlat frÄn kulta center innan? Hur va upplevelsen i sÄ fall hur lÄng leveranstid?