• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sitter hemma och jobbar. SlÀppte ut hundis som ville ut. Hon har klarat sig sjÀlv en lÄng stund ute i solen.
Sen hör jag vaff! Tittar ut och ser hundis titta in pÄ mig genom fönstret och glÀfsa vaff! igen.
NĂ„gon ha planterat ett trĂ€d pĂ„ grĂ€smattan och jag sitter fast! đŸ€Ł
Himla svĂ„rt det dĂ€r med logik đŸ„°

20220509_110255.jpg

Sitter hemma och jobbar. SlÀppte ut hundis som ville ut. Hon har klarat sig sjÀlv en lÄng stund ute i solen.
Sen hör jag vaff! Tittar ut och ser hundis titta in pÄ mig genom fönstret och glÀfsa vaff! igen.
NĂ„gon ha planterat ett trĂ€d pĂ„ grĂ€smattan och jag sitter fast! đŸ€Ł
Himla svĂ„rt det dĂ€r med logik đŸ„°

20220509_110255.jpg
Gjorde inte kaninerna sitt jobb igĂ„r sĂ„ du sĂ€tter hunden pĂ„ det istĂ€llet? 😁

Det Ă€r klart att en Rangeman kanske man borde ha testat innan man lĂ€gger hatten pĂ„ hyllan. PĂ„ senaste Cyberphoto-rean kunde man köpt en sprĂ„jlans för 1 683 kr exkl frakt med rabattkoden man fick som nyhetsbrevsprenumerant. Kan Ă„ngra lite i efterhand att jag inte högg en. Men GD-350-8 gĂ„r heller inte av för hackor 👍!

20220509_163653.jpg

💛💙đŸ‡ș🇩 đŸ–•đŸ‡·đŸ‡ș

Det Ă€r klart att en Rangeman kanske man borde ha testat innan man lĂ€gger hatten pĂ„ hyllan. PĂ„ senaste Cyberphoto-rean kunde man köpt en sprĂ„jlans för 1 683 kr exkl frakt med rabattkoden man fick som nyhetsbrevsprenumerant. Kan Ă„ngra lite i efterhand att jag inte högg en. Men GD-350-8 gĂ„r heller inte av för hackor 👍!

20220509_163653.jpg

💛💙đŸ‡ș🇩 đŸ–•đŸ‡·đŸ‡ș
Den kommer in pĂ„ fredag igen. SĂ„ köööp!!!🙂

FrÄn WUS

"Looks like this was mistakenly posted to the Casio G-Shock Facebook account too early and was then deleted. Description mentioned "digital glitch" and translucent resin. That binary number on the DW-5600 face translates to 3229, the module number."

download (27).jpeg

Har bestĂ€llt min andra G! Det fick bli en till Square. Ville prova blĂ„tand den hĂ€r gĂ„ngen. Var först lite tveksam kring den negativa displayen men hoppas den ska vara tillrĂ€ckligt lĂ€sbar för mina Ă€ndamĂ„l. Är det nĂ„gon som har en likadan och kan uttala sig om saken? Bild frĂ„n www.
g-shock-bluetooth-gw-b5600-2-9764850.jpg

Har bestĂ€llt min andra G! Det fick bli en till Square. Ville prova blĂ„tand den hĂ€r gĂ„ngen. Var först lite tveksam kring den negativa displayen men hoppas den ska vara tillrĂ€ckligt lĂ€sbar för mina Ă€ndamĂ„l. Är det nĂ„gon som har en likadan och kan uttala sig om saken? Bild frĂ„n www.
g-shock-bluetooth-gw-b5600-2-9764850.jpg

Min gröngulalime med negativ display tycker jag funkar (obs annan modell)
Medan min blÄa med ljusblÄ text pÄ lilaaktig bakgrund Àr svÄravlÀst.

16521185969173997279288944462210.jpg

16521186224538864124341146112074.jpg

Tillbaka
Topp