• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

🧸 Officiella G-Shocktråden

Rotwang

Cartier
Köpte lite komplement till metall G-shocken.
Matchar väl bra va?

20220623_184308.jpg
Multiband får en ny innebörd. Men ska det inte vara 6? ;)
Du får komplettera så det närmar sig Mr T-klass!

L&W

Audemars
Ja det är ett alternativ att köpa en komplett men undviker det helst då jag har så 🙈🙈🙈 många fyrkanter redan. Just den där har jag heller aldrig sett irl och tror inte jag blir nöjd med det orangea, för det är väl en sån där mysko sak som inte är någon annan lik med lite mönster i. Skulle vilja ha en plain jane orange helt enkelt. Mission impossible.
Om du vill ha plain orange så är det 5600M-4 du ska ha Kostar lite mer bara.

Urtyp

Rolex
Om du vill ha plain orange så är det 5600M-4 du ska ha Kostar lite mer bara.
Ja exakt den där skulle sitta bra. Inte beredd att betala 2k för det bara. Får leta vidare, plötsligt händer det?

Glantzen

Audemars
Vad ska jag köpa för square med positiv display som passar mitt Nintendogråa kitt jag har liggandes?
Dagens I-landsproblem 😂

eller om någon bara köper kittet av mig så slipper jag fundera på’t 😝

Sorubim

Audemars
Hmm ingen höjdare eller? 🤷‍♂️
Jag vill ju gilla dom där. Det finns ju så mycket potential för GTA "Vice City"-vibbar 😆
Måste nog se en irl innan jag bestämmer mig. På bilderna så ser den ju väldigt svårläst ut dock. Man får se om det snart kommer lite reviews och klipp på YT.
Just det som på engelska kallas "iridescence" kan vara svårt att fånga med en kamera (vet man som akvarist som försökt fotografera skimrande firrar 🐟) .🙂

Edit: Verkar heta "Irisering" på svenska:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Irisering

Topp