Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
à h! Mycket snyggare Àn den ljusgrÄ runda, tycker jag. Skulle kunna vara nÄgot. Kom denna ocksÄ i Är? GÄr att köpa?Freaky Squares - Old meets New.
Froggen Äkte pÄ nu pÄ morgonen, lÀngesedan den anvÀndes.
![]()
Den Àr grym, jag har ca 17,5cm runt handleden om jag inte minns fel.Bra dÀr, tycker den Àr grym! Vad har du för handledsmÄtt?![]()
Den Àr grym, jag har ca 17,5cm runt handleden om jag inte minns fel.![]()
Kul att du gillar den. Jag hatade timern. För invecklad!Kör GBA-800 idag. Ălskar fĂ€rgen och kontrasterna!
![]()
Blev riktigt bra! Trodde det var en coolare variant av den.det Àr den vanliga runda. jag har endast bytt skalet. tanken var att byta till samma ljusgrÄa fÀrg men jag gillade den i svart bÀttre. tÀnkte byta armbandet med men Ängrade mig nÀr jag sÄg att den matchade bra till det befintliga svarta.![]()
Visst lirar den kombinationen bra!? Kul att kunna bidra till beroendetTack!
SjÀlv blir det 5610 idag...
![]()
Som snart ser ut sÄhÀr
![]()
Trivs riktigt bra med den, ger ju en hÀrlig fÀrgklick i vardagen.Kul att du gillar den. Jag hatade timern. För invecklad!
DÄ fick man tag pÄ en Mudmaster. Japanska versionen denna gÄng med. Japanska boxen och manualer, cert mm.. En gul rackare, fick Àven med ett svart band..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Behövs inte. Ăgt en Mudmaster 2 gr tidigare och gĂ„r och ladda ner en engelsk manual. Kan typ funktionerna i huvet..Tja, vad ska man sĂ€ga... lĂ€s den japanska manualen noga![]()
Tredje gĂ„ngen gillt dĂ„? En keeper?Behövs inte. Ăgt en Mudmaster 2 gr tidigare och gĂ„r och ladda ner en engelsk manual. Kan typ funktionerna i huvet..![]()
Hoppas hahaha..Tredje gÄngen gillt dÄ? En keeper?![]()
DÄ fick man tag pÄ en Mudmaster. Japanska versionen denna gÄng med. Japanska boxen och manualer, cert mm.. En gul rackare, fick Àven med ett svart band..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja den Ă€r grym. Ăgt den som sagt 2 gĂ„nger tidigare och Ă„ngrat att jag sĂ„lt den. FĂ„r se om den blir kvar denna gĂ„ng..Bra köp.
Mudmaster Àr en klocka jag sneglat pÄ men tyvÀrr Àr den sÄ enormt stor.
Freaky Squares - Old meets New.
Ett liten avi frÄn PostNord ramlade ner i lÄdan och dÄ Àr det ju lite som pÄ Julafton
![]()
Ca 1 mÄnad frÄn köp till att paketet kom fram.
Fem dagar tog det för Japan Post att leverera till PostNord och sedan vÀnta vÀnta vÀnta...
![]()
Bubbelplast = kul
![]()
En JDM kartong jipii
![]()
Gött 3230 dÄ klarar jag mig till Är 2099
![]()
En hederlig FoxFire DW6900B mÄste vara den billigaste G-Shocken som tillverkas i Japan eller?
![]()
Japan Y
![]()
VÀl mött alla G-Shock VÀnner![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()