Code
AKA Vincent B
Tackar yepp.. G-shocks Ă€r coola..Satan du Ă€r i farten, bra val! Ălskar Mudmastern, inte minst pĂ„ gult band...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar yepp.. G-shocks Ă€r coola..Satan du Ă€r i farten, bra val! Ălskar Mudmastern, inte minst pĂ„ gult band...
Har du moddat eller har jag missat en modell?Freaky Squares - Old meets New.
Jaha, nu sÄg jag. Snyggt!det Àr den vanliga runda. jag har endast bytt skalet. tanken var att byta till samma ljusgrÄa fÀrg men jag gillade den i svart bÀttre. tÀnkte byta armbandet med men Ängrade mig nÀr jag sÄg att den matchade bra till det befintliga svarta.![]()
Visst lirar den kombinationen bra!? Kul att kunna bidra till beroendet![]()
Ja blev bra!![]()
![]()
Snyggt! Var köpte du band och bezel nÄgonstans?Ja blev bra!![]()
![]()
GrÄtt Àr verkligen inte trÄkigt! Mycket bra.
Snyggt! Var köpte du band och bezel nÄgonstans?
Watchtech men tror att @parasec hade köpt likadan frĂ„n Ebay.Den Ă€r ju vĂ€ldigt grĂ„ men tycker âNintendo Gâ var ett passande uttryck för den. Iaf ett bra sĂ€tt vĂ€cka liv i nĂ„got som inte kĂ€ndes helt hundra direkt. Lite som nĂ€r jag moddade min förra 5610 gul i somras, blev mkt mer anvĂ€nd dĂ„. Tror denna kommer bli det nu med och enkelt byta tillbaka med.
Av @Ploprof som köpte av @Fujoor, sÄ se om de kan svara bÀttre![]()
Den hÀr var sjukt cool..
Casio GWN Q1000..![]()
Ja frÄgan Àr var man kan köpa dom?.
Mycket snygg. Den kÀnns mer mÄngsidig och smidig Àn tex mm
Ja frÄgan Àr var man kan köpa dom?
Kollade men hittade inte riktigt..Japan? Online?
Vitt idag för me too (skall inte förvÀxlas med den dÀr rörelsen...)
Blir det en shockvit Jul i Ă„r tror ni...?
![]()
@yonsson Àr ju forumets egna optimus prime, klart han skall skaffa en.Vem ska försöka fÄ tag pÄ denna dÄ?
https://www.g-central.com/transformers-x-g-shock-dw-6900tf-set-master-optimus-prime-resonant-mode/
![]()
NÀ, skippar nog. 4 papp, inte riktigt vÀrt det.@yonsson Àr ju forumets egna optimus prime, klart han skall skaffa en.
Jag Àr mer en astrotrain kille.
![]()
NÀ, skippar nog. 4 papp, inte riktigt vÀrt det.
Min 5-Äring hade tagit bÄde klocka och transformer, kÀnns inte riktigt vÀrt typ 5 papp. Hade den kostat 2 sÄ hade jag köpt den direkt.Du tÀnker fel, du fÄr en gratis G-Shock ju![]()
Min 5-Äring hade tagit bÄde klocka och transformer, kÀnns inte riktigt vÀrt typ 5 papp. Hade den kostat 2 sÄ hade jag köpt den direkt.