Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack, fascinerande och tillnyktrande.
Förvaringskonceptet Äminner mig lite om en bekants samling (detta Àr/var bara delar av den, fanns mÄnga sÄna lÄdor),
![]()
SÄg inte sÄ farligt ut men kan tÀnka mig att det kÀnns klumpigt.NÀr en velar Àr papper bra att ha...![]()
![]()
Och nej, det blir ingen king Àn iaf. Inte redo hehe
SÄg inte sÄ farligt ut men kan tÀnka mig att det kÀnns klumpigt.
Det gÄr bra.Jo, precis!
Kikat pÄ terroristen ocksÄ men han tycker 5610 Àr sÄ cool, du orkar/vÄgar/vill inte ta ett kort pÄ din sons handled med terroristen pÄ?
Du kan ju skicka pm isf
Ha en bra dag
Som vanligt blir man sugen pÄ köp nÀr man ser dina fina bilder!Lustigt hur glad man kan bli för sÄna hÀra billiga klockor.
![]()
SÄg inte sÄ farligt ut men kan tÀnka mig att det kÀnns klumpigt.
Man tackar. Jag gillar den. Blir sÀllan besviken pÄ G-Shocks.Som vanligt blir man sugen pÄ köp nÀr man ser dina fina bilder!![]()
Det gÄr bra.Kör pÄ innersta hÄlet, men Àr ÀndÄ lite stor. TÀnkt korta/kapa bandet, men han vill inte det. Bra barnklocka som Àr enkel att avlÀsa och hantera.
![]()
![]()
![]()
Sant. Har vÀl bara haft en brÄkdel av det antal du Àgt, men ett tio-tal har det vÀl blivit ÀndÄ. Och de Àr alla bra. Jag har fingret pÄ avtryckaren!Man tackar. Jag gillar den. Blir sÀllan besviken pÄ G-Shocks.
![]()
Den dÀr hade jag glömt bort jag funderade pÄ. Det Àr mÄnfas ocksÄ.... minns inte nu var jag sÄg den.Lustigt hur glad man kan bli för sÄna hÀra billiga klockor.
![]()
Sant. Har vÀl bara haft en brÄkdel av det antal du Àgt, men ett tio-tal har det vÀl blivit ÀndÄ. Och de Àr alla bra. Jag har fingret pÄ avtryckaren!![]()
Menar du vart man kan köpa eller? Jag tycker mÄnfasen gÄr lite fel dock. Ska vara fullmÄne nu.Den dÀr hade jag glömt bort jag funderade pÄ. Det Àr mÄnfas ocksÄ.... minns inte nu var jag sÄg den.
SÄg den nÄnstans till nÄt bra pris. Minns inte var.Menar du vart man kan köpa eller? Jag tycker mÄnfasen gÄr lite fel dock. Ska vara fullmÄne nu.
Kanske jag som kollat fel. Jag köpte frÄn watchshop tror jag. 15% rabatt pÄ den dessutom. Blev ganska billigt.SÄg den nÄnstans till nÄt bra pris. Minns inte var.
JasÄ mÄnfasen Àr inte att lita pÄ? Det var inte bra. TÀnker mest pÄ varulvsfaran etcetera.
Kan ha varit dÀr jag tÀnker pÄ, ska kolla.Kanske jag som kollat fel. Jag köpte frÄn watchshop tror jag. 15% rabatt pÄ den dessutom. Blev ganska billigt.
Tack, fascinerande och tillnyktrande.
Förvaringskonceptet Äminner mig lite om en bekants samling (detta Àr/var bara delar av den, fanns mÄnga sÄna lÄdor),
![]()
Vad skulle ni valt? Gulfmaster eller Frogman? (bilder fr www)..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Froggie, varje dag i veckan.Vad skulle ni valt? Gulfmaster eller Frogman? (bilder fr www)..![]()
![]()
![]()
Motivera gÀrna varför?Froggie, varje dag i veckan.![]()
Frogman Àr en renodlad dykare. Citat frÄn wikipedia:Motivera gÀrna varför?![]()
Frogman.Vad skulle ni valt? Gulfmaster eller Frogman? (bilder fr www)..![]()
![]()
![]()
Det kan förstÄs vara feltryck... men enligt vÀgg-almanackan hÀr hos mig sÄ var det fullmÄne natten mellan 22a och 23e. SÄ en tunn skugga Àr kanske korrekt idag?Jag tycker mÄnfasen gÄr lite fel dock. Ska vara fullmÄne nu.
Dubbelkollade med en annan app och du har rÀtt. DÄ gÄr den rÀtt. Tror den stÀller in den efter land.Det kan förstÄs vara feltryck... men enligt vÀgg-almanackan hÀr hos mig sÄ var det fullmÄne natten mellan 22a och 23e. SÄ en tunn skugga Àr kanske korrekt idag?
Motivera gÀrna varför?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()