• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mudmaster
79CB6463-BE5F-466F-8A77-A26D5C558CAD.jpeg

42995471-6ED2-407A-AEF4-AA402357E2F8.jpeg

Har du provat den? Jag har klena handleder men Mudmastern omsluter armen bra och den sitter dÀrför mycket bÀttre Àn t ex en tonfisk. Ok, den ser ju ut som ett monster men det Àr vÀl meningen?
Absolut. Har haft en men tycker det kÀndes klumpigt och i slutÀndan tycker jag att digitala klockor Àr mer praktiskt nÀr det kommer till ABC funktioner. Mudmastern Àr dock helt klart lÀckrast.

Absolut. Har haft en men tycker det kÀndes klumpigt och i slutÀndan tycker jag att digitala klockor Àr mer praktiskt nÀr det kommer till ABC funktioner. Mudmastern Àr dock helt klart lÀckrast.

Villig hÄlla med, tycker om den sjÀlv nÀr jag testade passaround men kÀndes vÀldigt klumpig till vardags plus ligger helt fel mellan hÄlen. Och inte ett band som Àr lÀtt göra eget hÄl i... :meh:

Haha, det förstÄr jag och det lyckas du jÀkligt bra med i dina bilder!

Jag bÀr alltid solglasögon sÄ mitt fÀrgseende Àr lite fucked up :cool:
Tackar :) försöker alltid sitta med lightroom i en hand och klockan i andra och justera fÀrgerna tills det ser ut som det skal göra.

Blev det nÄgon kul g-shock under black friday?

Tackar :) försöker alltid sitta med lightroom i en hand och klockan i andra och justera fÀrgerna tills det ser ut som det skal göra.

Blev det nÄgon kul g-shock under black friday?
Ah smart! Det mÄste jag prova :) Kör alltid över mina bilder direkt till luren och pillar pÄ dom i Lightroom dÀr. Litar inte sÄ mkt pÄ
iPhones fÀrgÄtergivning sÄ jag punchar rÀtt hÄrt ibland :) Ibland blir det bra, ibland mindre bra...

Nee, hittade faktiskt inte nÄgot som lockade. Kör Frogman typ 80% av tiden just nu, resterande tiden Squares.
Men jag har lite roliga grejer pÄ vÀg frÄn PacParts :) Förhoppningsvis sÄ fÄr jag grejerna innan Ärsskiftet ;)

Ah smart! Det mÄste jag prova :) Kör alltid över mina bilder direkt till luren och pillar pÄ dom i Lightroom dÀr. Litar inte sÄ mkt pÄ
iPhones fÀrgÄtergivning sÄ jag punchar rÀtt hÄrt ibland :) Ibland blir det bra, ibland mindre bra...

Nee, hittade faktiskt inte nÄgot som lockade. Kör Frogman typ 80% av tiden just nu, resterande tiden Squares.
Men jag har lite roliga grejer pÄ vÀg frÄn PacParts :) Förhoppningsvis sÄ fÄr jag grejerna innan Ärsskiftet ;)
Kul! Vad ska moddas?

Har alltid velat ha en modern 5600C. En dw5600e med glaset tryckt pÄ en dw-5030c metalboett. KÀnns dock meckigt att behöva trycka glas och grejer.

Köpte den hÀr ocksÄ för dryga 850 (frÄn watchshop).
IMG_20181125_094151_395.jpg
Den dÀr Àr riktigt schysst! Började snegla pÄ efter dina bilder pÄ Insta :)

Ja, men jag tror inte att det Àr sÄ bökigt? Har en boett som ligger. Ska prova vid tillfÀlle!

Tillbaka
Topp