• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hur Àr lÀnken pÄ dessa b5600? Sugen pÄ den med blÄ ram (fÄr leta lÀnk isf iof)...
LĂ€nken pĂ„minner vĂ€ldigt mycket om den klassiska ”combi bracelet” men Ă€r lite snyggare, tycker jag.
006ECE73-790F-4604-BBBA-2BBC25813BA0.jpeg
5564E6A1-387D-4577-A1A7-4B5C0B0D1686.jpeg
65CEC696-6B06-48DC-8535-8CF08365E809.jpeg

Jag Àr helt grön inom G-Shock men Àr riktigt sugen pÄ den modellen du har, med grÄtt skal. Vart hittar man det, eller Àr det nÄgon specialutgÄva? :)

Köpt ett grÄtt skal i efterhand. OsÀker pÄ modell, @Fujoor vet sÀkert dÄ han bestÀllde det frÄn början :)

Annars en GW-5610 med blÄ display, finns mÄnga 5610 med olika fÀrger pÄ display men grÄ passar bra hÀr.

Köpt ett grÄtt skal i efterhand. OsÀker pÄ modell, @Fujoor vet sÀkert dÄ han bestÀllde det frÄn början :)
JÀkla mÄnga som gillar just det skalet. Köpte frÄn watchtech men finns pÄ Ebay ocksÄ. dw-d5600p heter reffen tror jag.
Annars en GW-5610 med blÄ display, finns mÄnga 5610 med olika fÀrger pÄ display men grÄ passar bra hÀr.

Googlade filmen Creed 2 och fick bl a upp en bild pÄ sjÀlvaste Ivan Drago, med en square G-shock!
Doffe kan köpa precis vilken klocka han vill och skita i vad den kostar, men vÀljer Casio.
Ascoolt : ))

4AB103D3-85A9-4A33-B295-FB68711A5AB9.jpeg

JÀkligt coolt! sÄvida inte han förestÀller Ivan drago pÄ bilden och ska förestÀlla en fattig rysk fd boxare som inte har rÄd med annat Àn en g-shock... men jag vÀljer din tolkning! :)

Tillbaka
Topp