LĂ€nken pĂ„minner vĂ€ldigt mycket om den klassiska âcombi braceletâ men Ă€r lite snyggare, tycker jag.Hur Ă€r lĂ€nken pĂ„ dessa b5600? Sugen pĂ„ den med blĂ„ ram (fĂ„r leta lĂ€nk isf iof)...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LĂ€nken pĂ„minner vĂ€ldigt mycket om den klassiska âcombi braceletâ men Ă€r lite snyggare, tycker jag.Hur Ă€r lĂ€nken pĂ„ dessa b5600? Sugen pĂ„ den med blĂ„ ram (fĂ„r leta lĂ€nk isf iof)...
LĂ€nken pĂ„minner vĂ€ldigt mycket om den klassiska âcombi braceletâ men Ă€r lite snyggare, tycker jag.
![]()
![]()
![]()
Du fixar det nog lÀtt. Du har vÀl en glaspress dessutom?Den dÀr Àr riktigt schysst! Började snegla pÄ efter dina bilder pÄ Insta
Ja, men jag tror inte att det Àr sÄ bökigt? Har en boett som ligger. Ska prova vid tillfÀlle!
Absolut. MÄste bara kolla vilket hÄll man ska tryckaDu fixar det nog lÀtt. Du har vÀl en glaspress dessutom?
Ah cool! Grattis! VÀntar fortfarande att KM globen ska höra av sig gÀllande min
Stort grattis
Stort grattis lÀgg upp fler bilder pÄ magman..
Tack! FÄr bli imorgon nÀr det finns tillstymmelse till naturligt ljus igen.Stort grattis lÀgg upp fler bilder pÄ magman..![]()
5610 fÄr göra julskinka med dottern...![]()
Jag Àr helt grön inom G-Shock men Àr riktigt sugen pÄ den modellen du har, med grÄtt skal. Vart hittar man det, eller Àr det nÄgon specialutgÄva?![]()
Tycker all att de kunde pressa in lite fler grodor pÄ den
Ska rÀkna antalet grodor pÄ den imorgon, det Àr bra mÄnga totalt!Tycker all att de kunde pressa in lite fler grodor pÄ den
Den Àr hur snygg som hellst.
Köpt ett grÄtt skal i efterhand. OsÀker pÄ modell, @Fujoor vet sÀkert dÄ han bestÀllde det frÄn början
JÀkla mÄnga som gillar just det skalet. Köpte frÄn watchtech men finns pÄ Ebay ocksÄ. dw-d5600p heter reffen tror jag.
Annars en GW-5610 med blÄ display, finns mÄnga 5610 med olika fÀrger pÄ display men grÄ passar bra hÀr.
Googlade filmen Creed 2 och fick bl a upp en bild pÄ sjÀlvaste Ivan Drago, med en square G-shock!
Doffe kan köpa precis vilken klocka han vill och skita i vad den kostar, men vÀljer Casio.
Ascoolt : ))
![]()
Hittade lite bilder pÄ Instagram. Ser sjukt nice ut. Casio g-shock Frogman magma limited edition.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggaste Frogman hittills utan tvekanFrog bonanza...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inte illa fick det till 24 grodor och dÄ rÀknade jag inte belysningen.Frog bonanza...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()