ramnaam
Basic
Det hÀr Àr riktigt jÀvla bra!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det hÀr Àr riktigt jÀvla bra!!!
![]()
âRedbackâ sneakerfreaker G
Det röda Àr verkligen lÀckert.
Ăr det samma typ av perforerad display som finns pĂ„ DW-5035D, 35th Anniv?
![]()
âRedbackâ sneakerfreaker G
Jag har ett ex till salu ocksÄ om nÄgon vill shoppa lokalt.Nu har jag bestÀllt den!
Om nÄgon annan Àr sugen...
https://www.43einhalb.com/en/casio-g-shock-x-sneaker-freaker-dw-5700sf-1er-redback-263860
Som vanligt dĂ„...SĂ„dĂ€rja... DĂ„ var man och hĂ€mtade den. Tydligen extremt limiterad. SlĂ€pptes bara 3st till hela Skandinavien tydligen och alla kom till Klockmaster i Globen. Tack Klockmaster Globen, RIKTIGT NĂJD![]()
Tack. En kul och billig modellDet hÀr Àr riktigt jÀvla bra!!!
Jag gillar billigt, vilket ref snackar vi?Tack. En kul och billig modell![]()
Gw-7900. Under 900 frÄn Watchshop om du anvÀnder black Friday koden (om den fortfarande Àr aktuell) .Jag gillar billigt, vilket ref snackar vi?
Gw-7900. Under 900 frÄn Watchshop om du anvÀnder black Friday koden (om den fortfarande Àr aktuell) .
Riktigt bra pris för den specen. BF-koden funkar fortfarandeGw-7900. Under 900 frÄn Watchshop om du anvÀnder black Friday koden (om den fortfarande Àr aktuell) .
Hur Àr den pÄ handen, bekvÀm?Gw-7900. Under 900 frÄn Watchshop om du anvÀnder black Friday koden (om den fortfarande Àr aktuell) .
VÀldigt bekvÀm. Den har "vingar" som gör att den sitter jÀkligt skönt. Som nÄgon skrev ovan funkar den Àven med handskar pÄ.Hur Àr den pÄ handen, bekvÀm?
VÀldigt bekvÀm. Den har "vingar" som gör att den sitter jÀkligt skönt. Som nÄgon skrev ovan funkar den Àven med handskar pÄ.
Tydlig och bra display med flera fÀrger pÄ vilket gör den lite roligare att titta pÄ. Man kan ha tvÄ tidszoner pÄ huvudskÀrmen vilket jag gillar.
Den enda negativa Àr att du inte ser aktuell tid i tidtagningslÀget.
Tycks ju inte vara allt för dyr Àven i vanliga fall sÄ det gÄr sÀkert att hitta till bra pris nÀr man vill!Verkar ju vara en grym modul. VÀldigt bra pris. Kanske ska ha en sÄn. Nej fÄr vÀnta. Har köpt lite för mÄnga.
Kunde inte hÄlla mig. Klippte en sÄdan, 860kr med dagens kurs. Otroligt!Verkar ju vara en grym modul. VÀldigt bra pris. Kanske ska ha en sÄn. Nej fÄr vÀnta. Har köpt lite för mÄnga.
Kunde inte hÄlla mig. Klippte en sÄdan, 860kr med dagens kurs. Otroligt!
Ja den Àr grym. Synd bara att dom inte har aktuell tid tidtagarlÀget.Bra klippt!
Casio har ibland en intressant strategi. Billigare modeller fÄr uberbra moduler (inte minst Rangeman 9400) och det Àr ju det de Àr sÄ bra pÄ och borde ÄtergÄ till oftare.
Ja den Àr grym. Synd bara att dom inte har aktuell tid tidtagarlÀget.
Egentligen Àr det @essenceofallthingsgood fel att jag köpte en![]()
Bara att slÄ till!Fastnat HELT för G-shocks och Froggies. Den hÀr var WOOW. Kostar bara ca 30.000kr i en Japansk BUTIK (med tull o moms)...
![]()
Sjukt sÄg den.. 25.000$,Bara att slÄ till!
Och har du varit riktigt snÀll i Är sÄ kan du ju be tomten att han stoppar en Murakami Frogman i din strumpa: https://www.chrono24.com/casio/g-sh...rakami-ref-gwf-1000tm-4jr--id8895250.htm#gref
KvÀllssyssla![]()
![]()