Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sambon som samlar, eller jag kanske e me pÄ ett litet hörn ocksÄAlltsÄ, den dÀr vÀggen bakom Grodan blir man ju lite intresserad av![]()
Du ska bara veta hur kul det Àr nÀr man har ett alarm som gÄr kl00.00 pÄ det sÀttet. Utan att veta vilken av dom dÀr 150 det Àr som brÄkas![]()
BÀsta sportlovsklockan nÀr man ska stÄ i lekpark eller fixa hemma. Irriterar frugan till vansinne att jag lyckats stÀlla larm pÄ 07:45 som jag inte lÀrt mig stÀnga avvet att det bara Àr en Google away, men nu Àr det mest roligt.
Vilken av dom Àr du ute efter?Ingen som funderar pÄ att bli av med en GW-B5600?![]()
En GW-B5600BL-1 kanske?Ingen som funderar pÄ att bli av med en GW-B5600?![]()
NÄn som vet om denna har nÄgon lume i sig?
![]()
Ett par bilder pÄ den hÀr gamlingen innan den rullas in i Spammerstakea-plast⹠och skickas ivÀg till ett nytt hem.
![]()
![]()