Barricello
Guld
Ăh blev en CasiOak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NĂ€r man vĂ€l börjat med Casioakarna sĂ„ blir det lĂ€tt flerĂh blev en CasiOak.
Hehe ..sÄ sant sÄ sant! Har nÄgra pÄ villhöver listanNÀr man vÀl börjat med Casioakarna sÄ blir det lÀtt fler
Gillar de dÀr trasiga siffrorna. Lite apokalyptiskt pÄ nÄgot vis!
Den tuffaste av dom tuffa med sitt krackelerade mönster Lava-2000 Àr iofs oxÄ rÀtt elak
Kom med en limiterad giftbox i Asiatien
Vad Àr det för guldknas pÄ fyrkanten?November nyheter
De modellerna pÄ lÀnk fÄr en guldig lÀnkbit med 50th anniversary text pÄ.Vad Àr det för guldknas pÄ fyrkanten?
Casiotronen gjorde sig ju rÀtt bra tycker jag.
MEN den dĂ€r lĂ€nkbiten VILLHĂVER jag!!!
Blir dyrt.De modellerna pÄ lÀnk fÄr en guldig lÀnkbit med 50th anniversary text pÄ.
En re-issue av en re-issue?!?Den Àr en reissue av DW-5000-1som ocksÄ har 20bar pÄ glaset.
Haha eller en mix av 5000 och 5000C. Den har den gamla platta bezel frÄn 5000C.En re-issue av en re-issue?!?
Snyggt slÀpp överlag.December nyheter
DW-5000R
December nyheter
DW-5000R
Bra dÀr!Sista paketet frÄn Japan för den hÀr gÄngen.
En stÄlis i annorlunda format
Enormt bra finish pÄ en kompakt liten (nÄja) rackare.
VÀldigt mycket som hÀnder med hur ljuset reflekteras nÀr man vrider pÄ handleden, gÄr inte att göra rÀttvisa pÄ bild. Men jag antar att @L&W kan intyga att sÄ Àr fallet, eller hur?
Att plasta av ÀndÄ...
(Lite kass belysning nu nÀr höstmörkret börjar smyga sig pÄ...)
Redigt stabil! Det osar tyngd om den.Bling!
Tittar man riktigt noga ser man Àven att laddning Àr pÄ topp och att den svarta magin var med mig i natt