• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SĂ„ Ă€r den Ă€ntligen fulladdad, var helt död nĂ€r den kom 🙂

IMG_9504.jpeg
IMG_9501.jpeg

NĂ„gra dagar utan G-shock pĂ„ armen till förmĂ„n för andra köp och skjorta
 Varför passar ingen G-shock till skjorta i mina ögon. NĂ„gon som har bild pĂ„ den kombon? đŸ€”

Idag vĂ€lde vi lite mindre dressat pĂ„ jobbet till förmĂ„n för att fĂ„ bĂ€ra nedan otroligt coola pjĂ€s! 😃

IMG_7569.jpeg

Varför passar ingen G-shock till skjorta i mina ögon. NĂ„gon som har bild pĂ„ den kombon? đŸ€”

Idag vĂ€lde vi lite mindre dressat pĂ„ jobbet till förmĂ„n för att fĂ„ bĂ€ra nedan otroligt coola pjĂ€s! 😃

IMG_7569.jpeg
Funkar vÀl?? :D
IMG_20230311_200807.jpg

IMG_20230311_193752.jpg

IMG_7569.jpeg

Ytterligare exempel 😁
IMG_20230916_141830.jpg

SvÀrsonen körde min MÄnoak som bröllops-G nÀr dotra gifte sig. Och jag RoséstÄl dagen till Àra:)
IMG_20230916_153733.jpg

..

IMG_7569.jpeg

Roosterman har postat finfina exempel.

HĂ€r kommer ett par till ;

benicio_del_toro_g-shock.jpg
Benicio-Del-Toro-Casio-G-Shock-GX-56BB-1.jpg

IMG_7569.jpeg
Ähh, ett till exempel 😉 Iofs inte superdressig skjorta... Men skjorta😁
IMG_20250125_183200.jpg

Bilagor

• IMG_20250125_183213.jpg
    IMG_20250125_183213.jpg
    654 KB · Visningar: 0
Du som har verkar ha varit inne och brötat mellan case och bezel, vad Àr det för fÀrg pÄ mellanlÀgget/dÀmparen/kudden/plastgrunkan?
Röd eller svart?

Eller öppnade du bara locket för att byta modul?
Öppnade bara locket och bytte modul, sĂ„ jag vet tyvĂ€rr inte vad mojĂ€ngprylgrunkan har för fĂ€rg.

Tillbaka
Topp