SĂ„ Ă€r den Ă€ntligen fulladdad, var helt död nĂ€r den kom 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du kan ju köpa mina tvÄ o fÄ en samling istÀlletKvÀlls-G. Ett ögonblick för ett tag sen tÀnkte jag att denna kanske skulle fÄ vandra ivÀg, fÄr se hur det blir med den saken, den Àr ganska fet![]()
![]()
![]()
Eller.. TvÀrsom.. 3 is the magic number..Du kan ju köpa mina tvÄ o fÄ en samling istÀllet![]()
![]()
Funkar vÀl??NÄgra dagar utan G-shock pÄ armen till förmÄn för andra köp och skjorta⊠Varför passar ingen G-shock till skjorta i mina ögon. NÄgon som har bild pÄ den kombon?
Idag vÀlde vi lite mindre dressat pÄ jobbet till förmÄn för att fÄ bÀra nedan otroligt coola pjÀs!
![]()
NÄgra dagar utan G-shock pÄ armen till förmÄn för andra köp och skjorta⊠Varför passar ingen G-shock till skjorta i mina ögon. NÄgon som har bild pÄ den kombon?
Idag vÀlde vi lite mindre dressat pÄ jobbet till förmÄn för att fÄ bÀra nedan otroligt coola pjÀs!
![]()
NÄgra dagar utan G-shock pÄ armen till förmÄn för andra köp och skjorta⊠Varför passar ingen G-shock till skjorta i mina ögon. NÄgon som har bild pÄ den kombon?
![]()
Ăhh, ett till exempelNĂ„gra dagar utan G-shock pĂ„ armen till förmĂ„n för andra köp och skjorta⊠Varför passar ingen G-shock till skjorta i mina ögon. NĂ„gon som har bild pĂ„ den kombon?
![]()
Du som har verkar ha varit inne och brötat mellan case och bezel, vad Àr det för fÀrg pÄ mellanlÀgget/dÀmparen/kudden/plastgrunkan?Gomorron!
![]()
Ahhh, du knep en av domFick infall och tog den frÄn tratten![]()
![]()
![]()
Kul att den har en femte knapp pÄ sidan. Ska sÀtta mig in i modulen mer sen.![]()
Ăppnade bara locket och bytte modul, sĂ„ jag vet tyvĂ€rr inte vad mojĂ€ngprylgrunkan har för fĂ€rg.Du som har verkar ha varit inne och brötat mellan case och bezel, vad Ă€r det för fĂ€rg pĂ„ mellanlĂ€gget/dĂ€mparen/kudden/plastgrunkan?
Röd eller svart?
Eller öppnade du bara locket för att byta modul?
HLR ska du ju plugga hos mig sÄ kom ner till SkÄne ska jag utbilda dig nÀsta gÄngPlugga-HLR-G
![]()
Ska du snart Äka söderut och skruva ihop jordbruksmaskiner?Kul nÀr man fÄr nÄt annat Àn en brun lÄda med delar.
![]()
Detta Àr till maskiner hÀr hemma, det andra har dragit ut pÄ tiden men det verkar som att jag Äker ivÀg i April.Ska du snart Äka söderut och skruva ihop jordbruksmaskiner?