• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det Ă€r lördag 🍕
IMG_1717.jpeg

IMG_1715.jpeg
LĂ€nge sen vi fick se mjöl i trĂ„den 🧑‍🍳
Är 5610:an pĂ„ för att vara ouppkopplad pĂ„ semestern?

HĂ€r kommer min första GA2100 🙂 Har tidigare enbart samlat pĂ„ digitala G-Shock men kunde inte motstĂ„ en Casioak till sist. Givetvis var jag tvungen att modda den pĂ„ en gĂ„ng. Utgick frĂ„n GA-2100-1A4ER och köpte ett modkit frĂ„n ditur i svart stĂ„lboett och grönt silikonarmband. Kvaliteten kĂ€ns ok med bra finish, dock sĂ„ var ena integrerade bandhornet lite upphöjt jĂ€mfört med de 3 andra. Modden Ă€r enkel att göra. Rekommenderar dock lite bĂ€ttre mejslar Ă€n de som medföljer. Klockan bĂ€rs bekvĂ€mt förutom fjĂ€rilsspĂ€nnet som Ă€r lite vasst och gĂ„r upp lĂ€tt om inte ena sidan av det trĂ€s under den första bandhĂ„llaren. FĂ€rgkombon Ă€r jag supernöjd med dĂ„ det Ă€r liv i tavlan samt klockan i helhet men fĂ€rgerna Ă€r rĂ€tt dova sĂ„ den skriker inte pĂ„ armen.
Lite tankar kring modkittet - Jag betalade runt 500kr och det Àr det absolut vÀrt. Skulle jag betala mer Àn sÄ och tÀnker frÀmst pÄ ordinarie pris, sÄ hade jag inte varit lika nöjd.
Har ni frĂ„gor eller funderingar sĂ„ hojta till đŸ€©

Regnar ute nu (klockan kan bli blöt, men jag vill inte bli det 😉) - ska infoga fler bilder nĂ€r ljuset och vĂ€dret sĂ„ tillĂ„ter. Ha en fortsatt fin lördag!

Bilagor

• IMG_3888.jpeg
    IMG_3888.jpeg
    280.5 KB · Visningar: 1
  • IMG_3890.jpeg
    IMG_3890.jpeg
    266.6 KB · Visningar: 2
Senast Àndrad:
LĂ€nge sen vi fick se mjöl i trĂ„den 🧑‍🍳
Är 5610:an pĂ„ för att vara ouppkopplad pĂ„ semestern?
Det var planen. Men jag mÀrkte snabbt att det Àr delat, med notiserna pÄ armen (endast nödvÀndiga notiser som sms och samtal) sÄ kan man lÀgga ifrÄn sig telefonen i timtal utan att bry sig. Med 5610 sÄ nojar man och mÄste kolla till telefonen emellanÄt.. SvÄrt detta.

Det var planen. Men jag mÀrkte snabbt att det Àr delat, med notiserna pÄ armen (endast nödvÀndiga notiser som sms och samtal) sÄ kan man lÀgga ifrÄn sig telefonen i timtal utan att bry sig. Med 5610 sÄ nojar man och mÄste kolla till telefonen emellanÄt.. SvÄrt detta.
Fattar. Inte lĂ€tt att vara onĂ„bar, kĂ€mpa! 😅

Du fĂ„r köra dubbelt som jag🙂

Tillbaka
Topp