• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Blev glatt överraskad av att denna stÀllde om sig sjÀlv till vintertid!
1000055453.jpg
Multiband6 Ă€r fin svartmagi 😍

Ingen rocket science kanske, men behöver serva min gamla GW 3000b 1AER. AnvÀnt i ur och skur i 12 Är pÄ fyra kontinenter, otaliga resor och alla typer av vÀder - men har aldrig servat. FÄr lite kondens vid kraftiga temperatursvÀngningar, dags att byta lite packningar mm.

Rekommendation pÄ bra servicestÀlle för G-Shock i Sverige?

God söndag!
Började med att kolla vilka G-shocks som har Ă€ndrat till vintertid. Och ser att det varierar. Det Ă€r ju bara modeller med Tough Solar som kan göra det vad jag förstĂ„r. ÄndĂ„ har vissa av dem gjort det medan andra inte.
BÄda mina tvÄ enda Oakar med Tough Solar har gjort det!

1000024418.jpg

1000024419.jpg

Nu frukost och kaffe.

1000024420.jpg

Clockwave appen fick hjÀlpa till att fÄ rcvd. Efter flytt fÄr jag inte kontakt lÀnge. Men det Àr ju enkelt sÄ nu Àr normaltid synkad. Edit. Fy fan vad skitig och hÀrjade den ser ut. Vintage bull bars fick jag av grannen men tyvÀrr först efter att jag nött bort delar av shock nÀr jag mekade bil.

IMG_0143.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp