• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ja de gör man ju, lite sugen Ă€r man, dock har ja redan en GWG đŸ«Ł
1000020609.jpg

Hej,

För ett par dagar sedan upptÀckte jag att LCDn pÄ min Mudmaster börjat "lysa" eller hur man ska förklara det, den Àr ljus och den Àr stört omöjlig att lÀsa av.
Min Google-fu Àr helt klart inte tillrÀcklig för att hitta vad det kan bero pÄ, nÄgon i detta eminenta fora som har en idé? Det Àr inte jÀttelÀnge sedan jag bytte batteri (det Àr det jag tÀnkte prova annars).

20251109_114631.jpg

Hej,

För ett par dagar sedan upptÀckte jag att LCDn pÄ min Mudmaster börjat "lysa" eller hur man ska förklara det, den Àr ljus och den Àr stört omöjlig att lÀsa av.
Min Google-fu Àr helt klart inte tillrÀcklig för att hitta vad det kan bero pÄ, nÄgon i detta eminenta fora som har en idé? Det Àr inte jÀttelÀnge sedan jag bytte batteri (det Àr det jag tÀnkte prova annars).

20251109_114631.jpg

Jag hade testat batteribyte innan jag grĂ€vt vidare. Även om jag inte sett just den effekten kan dĂ„ligt eller defekt batteri ge vĂ€ldigt konstiga fel

Tillbaka
Topp