Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ah! Det gjorde ju urvalsprocessen betydligt enklareDen enda fyrkantiga med pulsmÀtare Àr DW-H5600.
Den har inte fullt ut toughsolar, men iaf solarassisted som hjÀlper upp batteritiden en hel del.
AnvÀnder blÄtand för att synka tiden. GÄr att köra i dum-mode
@Patric J , fyll gÀrna pÄ med mer info
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Aj tusan, det var ju lite sÄdÀr förstÄs dÄ det var just trÀning jag tÀnkte att skulle vara trevligt att ha en G till. Kanske iofs skulle funka till mitt syfte som egentligen bara Àr att se till att inte pulsen sticker ivÀg uppÄt nÀr jag kör lÄgintensivt men frÄgan Àr om det Àr vÀrt att chansaJag anvÀnder den mest för att jag tycker den Àr snygg och för den negativa MIP-displayen.
SÄ har vÀl inte sÄ mycket att sÀga, men den verkar funka bra för att lÀsa pulsen vid normal aktivitet. Dock inte för trÀning nÀr pulsen gÄr upp ordentligt i etapper.
Ahhh, Àntligen kvÀll igen
Och snart lite pakÀÀÀÀÀtöppning
![]()