• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GWG Ă€r ju lite svĂ„rslagen 👌

842.jpg

Veckan gÄr mot sitt slut och har nu lagt mig.
MÄndagens klocka Àr pÄ plats.
Passar pÄ att ladda min nyaste ficklampa som har USB-C port. SÄ batteriet kan enkelt laddas med mobilladdaren och det behövs inte att ta ut det. SÄ praktiskt.
Den moderna tekniken har sina fördelar.
Godnatt förresten! đŸ„±

1000025527.jpg

Den enda fyrkantiga med pulsmÀtare Àr DW-H5600.
Den har inte fullt ut toughsolar, men iaf solarassisted som hjÀlper upp batteritiden en hel del.
AnvĂ€nder blĂ„tand för att synka tiden. GĂ„r att köra i dum-mode 👍
@Patric J , fyll gÀrna pÄ med mer info :)

Ah! Det gjorde ju urvalsprocessen betydligt enklare 😃🙏 stort tack!

Jag anvÀnder den mest för att jag tycker den Àr snygg och för den negativa MIP-displayen.
SÄ har vÀl inte sÄ mycket att sÀga, men den verkar funka bra för att lÀsa pulsen vid normal aktivitet. Dock inte för trÀning nÀr pulsen gÄr upp ordentligt i etapper.
Aj tusan, det var ju lite sĂ„dĂ€r förstĂ„s dĂ„ det var just trĂ€ning jag tĂ€nkte att skulle vara trevligt att ha en G till. Kanske iofs skulle funka till mitt syfte som egentligen bara Ă€r att se till att inte pulsen sticker ivĂ€g uppĂ„t nĂ€r jag kör lĂ„gintensivt men frĂ„gan Ă€r om det Ă€r vĂ€rt att chansa đŸ€” man kanske bara ska köpa en G man gillar och bita i det sura och dra en ren pulsmĂ€tare till trĂ€ningen..

Oavsett vad det landar i sĂ„ uppskattar jag verkligen att ni tog er tid att svara och göra mig lite klokare 🙏

Ok: jag vet att ni tĂ€nker: VISA KLOCKORNA DÅ! SĂ„ hĂ€r Ă€r de.
PĂ„ bilden japansk tid.

1000025646.jpg

HÀr var det rejÀlt tilltaget för att kunna klara sumohandleder!

1000025648.jpg

Fick ta bort 6 lÀnkar. Och dessa lÀnkar Àr lÀtta att ta av men svÄra att fÄ dit. Fick en tredje hand av min kÀresta för att klara det.

1000025649.jpg

Men sÄ var det klart! Tiden nu instÀlld pÄ svensk.
Sitter perfekt. Helt klart finaste Casioaken i samlingen!
GM-B2100SD-1CJF

1000025651.jpg

Och sÄ denna. LÀckra fÀrger! GA-2300MW-8AJF

1000025652.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp